Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder Torkelstorp 2006-11-18
-
Bilder Torkelstorp 2006-11-18
Publicerad av yann på 18 november, 2006 vid 17:21Lite bilder från Törkelsturp idag, mest på mig själv men även Stebe och noobie-Johan. Ni andra var lite dåliga på att posera. Tyvärr satt det fel objektiv på kameran när Stebe hoppade över piren (så piren inte syns)
Tack till Åsa som fotade!
yann svarade 18 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Grymt läcker sida Yann!
Ser ut som om ni hade de gött där uppe 🙂 Körde några timmar i Olofsbo (två pers max samtidigt på vattnet…), helt otroligt nice..
Läjet i mön?
//alex
-
Tackar, ja det var najs i Torkel. 10 grader i både luften och vattnet, en rolig hund, en sprucken kite, en kollision och Virena plöjde gräsmattan med hälarna 🙂
Blir nog läjet imon hyfsat tidigt. Ses!
-
Jo, tack Yann, man måste ju sätta sina spår här och var:smile: Det var därför jag inte poserade framför kameran idag, inga bevis på att jag var där alltså. Schyssta bilder…
-
Ser ut som Ni hade det grymt skön i Torkel idag. Jag är riktigt sugen på att sticka söderöver från Göteborg imorgon. Finns det någon som vill dela bil?
Walter 0738-029613
-
Yann wrote:Lite bilder från Törkelsturp idag, mest på mig själv men även Stebe och noobie-Johan. Ni andra var lite dåliga på att posera. Tyvärr satt det fel objektiv på kameran när Stebe hoppade över piren (så piren inte syns)
Tack till Åsa som fotade!
Trevliga bilder o en f-ing grym sida.
Sweet./D
-
Fina bilder och schysst sida 🙂
Torkel levererade hela helgen.. extra cred till Pierre och Daniel för hardcore åkning.. det hela slutade med två knäckta brädor
-
fina bilder och igen grym sida…
gjorde lite research, har du köpt scriptet imagevuex?
(eller går det “att få tag på”)pm’a gärna
timo
-
stebe wrote:Fina bilder och schysst sida 🙂
Torkel levererade hela helgen.. extra cred till Pierre och Daniel för hardcore åkning.. det hela slutade med två knäckta brädor
Dina snurrhopp över stenpiren idag gick inte av för hackor. Tydligen höll din röv bättre mot stenar än våra brädor mot vatten!!!! 🙂 -
det va en helt ok dag litta kyligt om händerna barakanske beror det på att man körde utan vantar,,
skåningen -
perkele wrote:fina bilder och igen grym sida…
gjorde lite research, har du köpt scriptet imagevuex?
(eller går det “att få tag på”)pm’a gärna
timo
Köpt det helt ärligt för 45€. Så billigt att det inte är värt att smutsa ner sig 🙂 -
Galet fint site och pics, blir ressugen nu jo 🙂
Btw Fin Indy
-
yeah pretty cool page…. the only criticizm I would have is that my ears didnt bleed from the music!!! but I loved the way you guys formated the page, look forward to seeing more soon, keep us informed!.
Logga in för att svara.