Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder/bildspel från SM i speed TT 2-3 oktober

• Bilder/bildspel från SM i speed TT 2-3 oktober

Publicerad av Knatte på 4 oktober, 2010 vid 19:55

Om ni vanliga vindsurfare, vill se vad svenska speedmaffian har sysslat med i helgen, så kan ni kika på följande länkar..:cool2:

Nu kommer ett PDF-bildspel från helgens speedtävling i Torkelstorp skildrat ur mina ögon som stod på land och stundtals i vattnet och fotade
    Välj att högerklicka på länken nedan och välj spara som på lämpligt ställe. klicka igång bildspelet som ett PDF och kika och lyssna på bildspelet..:smirk:

http://www.knatteproduktion.se/Knatte_produktion/Bilder/SM_Speed_2010_Torkelstorp_2_3_Oktober.pdf

Hoppas att ni tycker om mitt lilla alster nu. Om någon vill ha någon speciell bild, så hör av så fixar vi detta. Vinden var ju nyckfull och många surfade långt bort från piren och därför finns inte alla fotade med kvalitet. Men berätta segelnummer, så kanske ni finns med på någon bild som inte syns här.

För att göra alla nöjda så hittar man bilderna på Picasa också:
    http://picasaweb.google.se/lillsill25/SMISpeedVinsurfingTorkelstorp23Oktober2010#

levieux svarade 14 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • Knatte

Gäst
    5 oktober, 2010 vid 16:31

Så här ser Sveriges snabbaste surfare ut 2010:smile:
    Marcus R & Markus E

TT-speed_3%20okt01.jpg

Prispallen på själva SM i Speed:
    Markus E, Marcus R och Magnus “Benke” Bengtsson. De på nedre raden var tävlande i BIC-klassen och tyvärr har jag inte deras namn.

SM_pallen.jpg

Precis så här fort gick det:smile:

TT-speed_3%20okt07.jpg

TT_SM_speed49.jpg

Storfrämmande från Holland hade vi:

TT_SM_speed46.jpg

Rätt kul och god stämning var det som alltid:

TT_SM_speed31.jpg

• raask

Medlem
    5 oktober, 2010 vid 18:23

Bic-klasstävlarna från vänster sett är: Marcel Netzén Örn, Simon Turesson, Rasmus Rask.

Tack för alla fina bilder, skoj att se!

• doc

Medlem
    5 oktober, 2010 vid 18:25

Kul!
    Stora segel ser det ut som.
    Hur fort gick det då?

• benke-2

Medlem
    5 oktober, 2010 vid 18:37

ca 37 knop i max matsfart.
    Tackar! för bilderna Knatte.

• Knatte

Gäst
    5 oktober, 2010 vid 18:48
    Doc;634511 wrote:
    Kul!
    Stora segel ser det ut som.
    Hur fort gick det då?

Det var väl 7.8 Kvm och ibland 7.0 kvm som gällde för det flesta:cool2: Men jäkligt blåsigt och oblåsigt så att säga. Från några sekundmeter till kanske 15 m/s.
    Man såg ju att det var Sverige eliten som surfade/ behärskade förhållandena grymt bra..

• levieux

Medlem
    5 oktober, 2010 vid 19:35

Fina bilder men jag tror att jag är snabbare! 😉 😉 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder/bildspel från SM i speed TT 2-3 oktober

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.