Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Bilder/bildspel från wallen speed cup Torkelstorp
-
Bilder/bildspel från wallen speed cup Torkelstorp
Publicerad av Knatte på 6 oktober, 2009 vid 16:05Nu kan de som är intresserade av att kika på ett bildspel från helgens SM i speed i Torkelstorp göra detta!
Klicka på länken: http://www.knatteproduktion.se/Knatte_produktion/Bilder/Wallen_speed_cup_TT_04okt_09.exe (alt högerklicka och spara)Spara ner proshow Gold filen och starta det självuppackade programmet. Maximera skärmen och klicka på Wallenloggan och sätt på högtalarna och kika på vindsurfare
swe-496 svarade 15 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Knatte
Gäst6 oktober, 2009 vid 17:12Lasse N;581616 wrote:Mycket – mycket snyggt med bra musik.Man tackar så mycket:smile:
Man såg ju på våra bilder att vi stod jämte varandra och fotade en del. Det var ju nästan kopior på vissa seglare/bilder… -
Ja, vissa bilder “gick i repris”, men dom är så bra att man kan se dom flera gånger:grin:.
-
Knatte
Gäst6 oktober, 2009 vid 19:51Carl R;581628 wrote:Skitsnygga bilder! Trevligt med Lasse Vinterdäck också! 🙂Jag var ju lite tveksam till att Winnerbäck skulle funka här:smile: Helst skall det vara riktigt metallaktigt för att falla speedarna i smaken. Kul att det finns några finsmakare som gillar Winnerbäck då!
-
Knatte
Gäst7 oktober, 2009 vid 04:31Kapten K;581736 wrote:Alla kanske inte gillar att tanka en .exe filVisst kan man känna tveksamhet inför en exe-fil, men det är så detta programmet funkar. Men jag kan kanske bränna ut bildspelet som en film istället, om det känns bättre??
Problemet var då att bildkvaliten blev betydligt sämre och filen blev större med det alternativet. Kanske ser om jag kan göra det i adobe photoalbum och en PDF-fil igen:tongue: -
Grymt bildspel.
Kul att få se o lyssna på skön musik. Längtar redan till våren o nya utmaningar.
Väl mött o syns till våren igen. -
Har sett några av dina andra bildspel hemma, så jag vet att det inte är nåt fuffens, sitter man nån annanstans så kan man många gånger inte öppna en .exe
-
Kapten K;581804 wrote:Har sett några av dina andra bildspel hemma, så jag vet att det inte är nåt fuffens, sitter man nån annanstans så kan man många gånger inte öppna en .exe
Får lov att hålla med. Jag är extremt försiktig med .exe-filer
-
Knatte
Gäst7 oktober, 2009 vid 08:33JohanOeberg;581815 wrote:Får lov att hålla med. Jag är extremt försiktig med .exe-filerQuote:Ursprungligen postat av Kapten K
Har sett några av dina andra bildspel hemma, så jag vet att det inte är nåt fuffens, sitter man nån annanstans så kan man många gånger inte öppna en .exeIfall jag fattade Lbj rätt så funkade inte detta bildspelet på Mac och jag misstänker att många företag har spärrat/begränsat användandet av just användandet av exe-filer:wink:
-
Grymt snyggt bildspel…Superkvalité. Du e grym Knatte… Skulle inte du kunna köra en fotosession på nån formulatävling nästa år?
-
Knatte
Gäst7 oktober, 2009 vid 16:50SWE 496;581905 wrote:Grymt snyggt bildspel…Superkvalité. Du e grym Knatte… Skulle inte du kunna köra en fotosession på nån formulatävling nästa år?Man tackar så mycket! Visst kan jag fota om det bara är i närheten av GBG och att ni seglar i närheten av land, så att man kan fota er i skaplig närbild.
Problemet i TT-tävlingen var att halva styrkan surfade jäkligt långt ut och följaktligen inte är med på några kort….:wink:
Logga in för att svara.