Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Bilder/bildspel från wallen speed cup Torkelstorp

• Knatte

Gäst
    7 oktober, 2009 vid 16:55
    SWE-31;581872 wrote:
    Funkar inte på Mac, pdf eller quicktime tack.

För alla som är tveksamma till EXE-filer eller har oturen att köra på Mac, så kommer här en mycket enklare variant utan Lars Winnerbäck eller text som en PDF-bildspel.
    (De verkar ha tagit bort ljudsättningen på de senaste versionerna av programmet)

http://www.knatteproduktion.se/Knatte_produktion/Bilder/Wallen_speed_Cup_Torkelstorp_4Oktober_09.pdf

Spara ner PDF-filen och öppna denna och då skall det bli ett bildspel:tongue:

• imported_macts

Medlem
    8 oktober, 2009 vid 11:50
    Knatte;581912 wrote:
    För alla som är tveksamma till EXE-filer eller har oturen att köra på Mac, så kommer här en mycket enklare variant utan Lars Winnerbäck eller text som en PDF-bildspel.
    (De verkar ha tagit bort ljudsättningen på de senaste versionerna av programmet)

http://www.knatteproduktion.se/Knatte_produktion/Bilder/Wallen_speed_Cup_Torkelstorp_4Oktober_09.pdf

Spara ner PDF-filen och öppna denna och då skall det bli ett bildspel:tongue:

oh, utan Winnerbäck! Den kör jag på även om jag kör PC:-)

• swe-496

Medlem
    8 oktober, 2009 vid 16:40

Är inte herr Winnerbäck bra menar du? eller är han inte tillräckligt poetisk för dig Mac?*S*

• swe-496

Medlem
    8 oktober, 2009 vid 16:41
    Knatte;581909 wrote:
    Man tackar så mycket! Visst kan jag fota om det bara är i närheten av GBG och att ni seglar i närheten av land, så att man kan fota er i skaplig närbild.
    Problemet i TT-tävlingen var att halva styrkan surfade jäkligt långt ut och följaktligen inte är med på några kort….:wink:

Tävling i Getskär nästa år borde väl vara en bra tävling för dig att fota på?
    De har en brygga som går långt ut som man kan fota bra bilder från.

• Knatte

Gäst
    8 oktober, 2009 vid 16:51
    SWE 496;582160 wrote:

Visst Getskär är ju lagom avstånd och passar det bara in i planeringen och vädret är fint/det blåser så fotar jag gärna formula där. Ge mig bara en blänkare i god tid när tävlingen är så:laugh:

• swe-496

Medlem
    8 oktober, 2009 vid 16:53

Det ska jag göra..Nu dröjer det ju ett tag innan det bir tävling där igen;)..

• imported_macts

Medlem
    8 oktober, 2009 vid 16:59
    SWE 496;582159 wrote:
    Är inte herr Winnerbäck bra menar du? eller är han inte tillräckligt poetisk för dig Mac?*S*

Nja, kan väl säga så här att herr Winnerbäck inte är någon personlig favvo…men smaken är ju som baken…men nu åter till surfet: Fina bilder!

• lbj

Medlem
    8 oktober, 2009 vid 21:18
    SWE 496;582160 wrote:

Titta va jag hitta

• lbj

Medlem
    8 oktober, 2009 vid 21:44
    lbj;582279 wrote:
    Titta va jag hitta

I repris då från i våras
    http://www.jerkenstam.se/lbj/Foto/Getsker_090516/index.html

• swe-496

Medlem
    9 oktober, 2009 vid 12:54

Sorry Lasse. Glömde bort att du var där och tog massa goa bilder ju..
    Du och Knatte e grymma på att fota tävlingar och surfbilder i övrigt.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Bilder/bildspel från wallen speed cup Torkelstorp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.