Senaste nytt Forums Övriga Off Topic bildkonverterarscript ?

• bildkonverterarscript ?

Publicerad av herodude på 25 december, 2006 vid 15:20

Tja sitter och strukturerar upp lite bloggkod inför kommande mauitrippen, tror jag ftt ihop det som jag vill ha det i huvudsak, men det är en grejj som jag undrar över hur jag ska lösa…

när man lägger in bilder, vore det gött om jag kunde lägga in dem i högre upplösning än vad man ska ha dem på sidan sen .för det blir fasligt drygt för folk att få en tok fetbild över skärmen… så om man kunde uploada dem och sen organisera i mappar efter datum o.s.v. sen kan man ha en funktion i admin delen som bara uppdaterar en viss sida som kör ett script som sen förminskar bilder och ordnar thumbnails till dem, så man egentligen bara behöver uploada bilderna och sen köra det, för att sen resten skötas per automatik

jag har inga php skills så tänkte dra ihop det här i asp… självklart kan jag köra det här i php då jag inte tror det går med asp… men men någopn som har tips eller råd húr man ska lösa det här? hur har ni andra löst det här när ni rapporterat hem med bilder o.s.v? sen även om ni har tips på någon schysst flash photoviewer…?

herodude svarade 18 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic bildkonverterarscript ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.