Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilkamrat sökes Onsdag 14/11
-
Bilkamrat sökes Onsdag 14/11
Publicerad av johan_gbg på 13 november, 2007 vid 14:03Hej.
Funderar på att dra till Österlen å vindsurfa imorgon.
Någon som har lust å hänga med i min bil / dela soppa?
Avfärd från Göteborg vid 7, surfa så länge kroppen pallar och sedan tuffa tillbaks.
/Johan
lars_k svarade 17 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Riktigt kallt å gött imorgon! Endast de hårdaste dudsen dyker upp imorgon. Hade jag varit lite knäppare och inte varit på konferens imorgon kanske jag hade stått där och frusit med er!
Rock on
-
Lite knäppare? Har du sett din egen avatar bananen? Det blir fan i mig inte mycket knäppare än så (jo kanske om det va tomten Westerberg då) 😉
-
fan med. visning av lägenheten på eftermiddagen. hade hängt på och plåtat annars.
-
Oregistrerad
Gäst14 november, 2007 vid 11:17Det ska bli intressant att höra hur det gick. Prognosen såg rätt svag ut och mycket nord i vinden. Mätare vid Skillinge visar nu N 6 m/s. Blev det en 80 mils bomkörning eller blev det lite segling trots allt?
/Kalle
-
Ja, undrar om det inte är lite väl nordligt. Sunkig NNO 7 m/s i Skillinge enl SMHI (mätarn står i G-löv som jag fattat det). Ser väl inte heller direkt enormt ut det som rullar in i Vik: http://www.surfinvik.nu/
Logga in för att svara.