Senaste nytt Forums Vågsurfing Billig bräda

• Billig bräda

Publicerad av boltenberg på 7 januari, 2007 vid 15:43

Tjenare!

Är ingen surfare egentligen. Sysslar med bilar och elgitarrer. Mitt senaste projekt är att bygga ett gitarr-ställ för en elgitarr av en vågsurfingbräda.
    Jag ställer inga krav på brädan, den ska bara hänga på väggen, eller stå lutad mot väggen.
    Brädan får gärna vara lite mindre, förutsatt att det finns olika storlekar, jag har ingen aning. Sist men inte minst vore det bra om den inte är allt för dyr. Känns inte riktigt motiverat att hänga en svindyr surfingbräda på väggen :tongue:

Någon som har något/några förslag på en bra bräda för mitt användningsområde?!

PS. Vart kan man få tag i klistermärken som har med kända brädtillverkare att göra?! DS.

Tack på förhand!

Mvh Axel

boltenberg svarade 18 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • andes

Medlem
    7 januari, 2007 vid 16:00

De va den sjukaste ”image”-putsning jag någonsin hört talas om… Du får lägga upp en bil när projektet är klart. Mitt förslag är att gå in på ett vågsurfforum eftersom det primärt hänger vindsurfare av diverse slag på steffo… Kolla nordsurf eller surfsverige (eller nåt liknande)

• gollum

Medlem
    7 januari, 2007 vid 18:01

Aloha
    Har några vågbrädor som inte används längre. Vilken storlek hade du tänkt? vad är du beredd att betala;)

• boltenberg

Medlem
    8 januari, 2007 vid 11:56

@Gollum Storlek, liten. Är oinvigd på surf-fronten och har ingen aning om olika storlekar. Har du bilder?

• gollum

Medlem
    9 januari, 2007 vid 08:21

Kan fixa bilder och mått… vad har du för mailaddress?

• boltenberg

Medlem
    10 januari, 2007 vid 21:39

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Billig bräda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.