Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Billiga, bra nybörjarsegel?
-
Ich will nach Düska Surf fahren ja >>url]
Ni är för söta vad gäller alla tips om vad jag ska välja. Även om det verkar som jag lägger allt i bomull så gör jag inte det – repeat after me: det ÄR inte Vinta_Kestral som ska ha billigt segel. Jag bara ville veta rent generellt vad det fins för billiga segelmärken (och borde nog frågat så också, istället för att linda in skiten)
Tack för länken styret – jag trodde i min enfald att dom var engelska eller ammerikk.
-
Näääääää….
Lillbrorsan och jag hade köpt en vattentät engångskamera och höll på att dumma oss. På med mina (redan då, 1991) ultratöntiga Scott-glasögon och sen göra nosetack, med betoning på nose Det blåste inte ett skit för 5.3 (som det är på bilden). Har mer löjliga bilder från det tillfället, men den var löjligast (tillsammans med närbilden som ligger där du hittade denna). Jag ville inte ha några seriösa bilder på mig på klubbsajten eftersom jag inte alltid är seriös …
Jag får väl slänga in några vettiga käserolle- eller bakåt-bilder från den tiden det begav sig. Så jag kan titta på dom och tro att jag var duktig För nu är jag det definitivt inte. Ska lära mig fullplaningsgipp i sommar =
-
jag säljer mina nya rushwind(anv. max tre gånger) för 1500:-/st. Storleken är 4 och 5m2.
Logga in för att svara.