Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Billigare än såhär blir de inte (hi-fis 2010)
-
Billigare än såhär blir de inte (hi-fis 2010)
pepa svarade 13 år, 10 månader sedan 19 Medlemmar · 40 Svar
-
5000 inkl bom vs 5500 utan bom är ju kanske inte att betrakta som bara marginellt dyrare
-
sourra;639493 wrote:5000 inkl bom vs 5500 utan bom är ju kanske inte att betrakta som bara marginellt dyrare
+1.
Boots + bräda för 500 kr är rätt götte med! Vad är det för storlek på bootsen?
-
Det är storlek medium på bootsen.
Passar fötter typ 42-4411 såld, allt annat finns kvar fortfarande.
-
sourra;639493 wrote:5000 inkl bom vs 5500 utan bom är ju kanske inte att betrakta som bara marginellt dyrare
Tja;
1. jag skickar ju med ett helt nytt linset (18 + 4 m) med betydligt bättre kvalité än originalet (custom made) med både Hadlow Setup (fler linor) och oanvänd 5:e lina.2. OBS! Om köparen även behöver en bra bräda och köper en av mina brädor (för ett riktigt lågt pris) så får han/hon även Hadlow-bommen med!
Dessutom är det ju inte alla som ens gillar LF:s bom och säkerhetssystem och de som redan har en 3-4 bommar liggande som man gillar bättre… Samt att Hadlow Pro hade ett högre nypris och är en kite med lite andra egenskaper…
… Så vilken affär som är den bästa är nog upp till en ev köpare att avgöra va;-)?!
-
annars är ju dehär ett kap;)
-
Skall vi snacka billigt så är väl dessa billiga: http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=29970&title=rrd-religon&cat=9 Tre kites för 12000:- är billigt..
-
Haze;639559 wrote:Skall vi snacka billigt så är väl dessa billiga: http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=29970&title=rrd-religon&cat=9 Tre kites för 12000:- är billigt..
Ja det är OCKSÅ billigt!
MEN, vänder sig ju till en HELT ANNAN typ av åkstil.Tack för att du också hjälpte till att hålla liv i den här annonsen;-)
-
Kjello
Gäst15 november, 2010 vid 09:53hengo;638733 wrote:whääät, 15 nästan såld idag, men icket! In med skambud nu 🙂LF hi-fi comp 7m – 2010
5000kr,
intressant vinter och hårdvindskite, skambud va det, halva priset ?
Väldigt hårt för min pension, måste t,o,m, överväga det.
men bumpa tråden kan va värt en del, hö hö. -
2500:- för en komplett 2010 års kite som är körd typ 5 gånger. Njjjaaa, då eldar jag nog hellre upp den.
Men tack för skambudet ändå! -
sluta dumpa priserna nu och vänta med att sälja till våren!
-
hengo;639604 wrote:2500:- för en komplett 2010 års kite som är körd typ 5 gånger. Njjjaaa, då eldar jag nog hellre upp den.
Men tack för skambudet ändå!Vem var den “Gamen” ha ha?!!!
Ja fy fn, eller använder den som skithuspapper! Då sparar man ju i a f några träd(kronor):-) -
Köp min nia för 5000:- så skänker jag 2000:- till välgörenhet!
-
Pepä;639704 wrote:Köp min nia för 5000:- så skänker jag 2000:- till välgörenhet!
Gott Peps!:laugh:
Jag kommer nog att starta en ny oetisk fond där alla pengarna kommer att gå till strippor som söker nya “familjer”… eller nåt…
Logga in för att svara.