Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Billigare än såhär blir de inte (hi-fis 2010)

• acemattias

Medlem
    16 november, 2010 vid 17:57

Jag kan ta ett par strippor, en till min och en till min frus familj, kanske en extra bara till mig:laugh:

• above_the_law

Medlem
    20 november, 2010 vid 23:07

Dabban är över och rekar Palomino Strip Club i Vegas just nu. Hans syrra har även droppat några plattvattenställen i öknen kring Hover, så nu är det bara försäljningen av prylarna som ska i hamn:-)!
    Den lagade A-board X-series 131 cm har en potentiell köpare… Så då måste jag tyvärr behålla den splirrans A-board X-series 134 cm. Vem ska ha Hadlow Pro 9:an då?

• hengo

Medlem
    8 januari, 2011 vid 16:51

far till maui om en vecka drygt. Är inte grejorna sålda innan dess behåller ja de till våren å höjer priset till ett normalt begagnatpris igen!

Kort repetition

2011 hi-fi 7kvm
    2010 hi-fi 15kvm
    2011 concept 138cm (sliten)
    2011 synergy bindning storlek (M)

PRIS 10500:- för allt annars 5000:- per kite

• blaffa

Medlem
    8 januari, 2011 vid 19:04

Är sjuan en 2011a så är jag intresserad. Är det komplett eller gäller priset bara kiten?

• hengo

Medlem
    8 januari, 2011 vid 21:29

7an är komplett och 2011, bom och linor. Körd extremt lite, inga lagningar

• alohasurfer

Medlem
    9 januari, 2011 vid 10:25

Är det nåt som är billigt så är det min Naish Torch från 2010, 11m2, i ta mig f-n perfekt skick, komplett med bom,linor,väska, för 4900!! 😉

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    9 januari, 2011 vid 12:29

Aloha på den!
    jäklar vilka priser:santa:

• hengo

Medlem
    10 januari, 2011 vid 20:26

Hahah ops,

ALLA grejor är från 2010 (förutom 15 som är 2009), inte lätt å hålla reda på åren!

• hengo

Medlem
    12 januari, 2011 vid 16:57

7kvm såld!

• pepa

Medlem
    13 januari, 2011 vid 09:15

Bra Hiengo!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Billigare än såhär blir de inte (hi-fis 2010)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.