Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Billigare än såhär blir de inte (hi-fis 2010)
-
Billigare än såhär blir de inte (hi-fis 2010)
pepa svarade 13 år, 10 månader sedan 19 Medlemmar · 40 Svar
-
Jag kan ta ett par strippor, en till min och en till min frus familj, kanske en extra bara till mig:laugh:
-
Dabban är över och rekar Palomino Strip Club i Vegas just nu. Hans syrra har även droppat några plattvattenställen i öknen kring Hover, så nu är det bara försäljningen av prylarna som ska i hamn:-)!
Den lagade A-board X-series 131 cm har en potentiell köpare… Så då måste jag tyvärr behålla den splirrans A-board X-series 134 cm. Vem ska ha Hadlow Pro 9:an då? -
far till maui om en vecka drygt. Är inte grejorna sålda innan dess behåller ja de till våren å höjer priset till ett normalt begagnatpris igen!
Kort repetition
2011 hi-fi 7kvm
2010 hi-fi 15kvm
2011 concept 138cm (sliten)
2011 synergy bindning storlek (M)PRIS 10500:- för allt annars 5000:- per kite
-
Är sjuan en 2011a så är jag intresserad. Är det komplett eller gäller priset bara kiten?
-
7an är komplett och 2011, bom och linor. Körd extremt lite, inga lagningar
-
Är det nåt som är billigt så är det min Naish Torch från 2010, 11m2, i ta mig f-n perfekt skick, komplett med bom,linor,väska, för 4900!! 😉
-
Hahah ops,
ALLA grejor är från 2010 (förutom 15 som är 2009), inte lätt å hålla reda på åren!
Logga in för att svara.