Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Billigast enkelt boende i Cabarete
-
Billigast enkelt boende i Cabarete
Publicerad av Kjellorix på 1 maj, 2005 vid 17:44Raderat för jag vill avregistrera mej här.
rocco svarade 19 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
tjena jag e i cabarete nu man kan fa tag i valdigt billiga rum typ 170-250 dollar i manaden fraga efter mangnifico dar e javligt bra lycka till
-
Kjellorix
Gäst6 maj, 2005 vid 19:27Inlägg raderat av Kjellorix
-
tropical goleta e bra nara kite betch nar jag bodde dar kostade det 220 dollar men har hort att det har hojts men du skall ju stanna har ett tag sa hittar man valdigt bra boende om man letar lite men en manad pa tropical goleta kostar lika mycket som 2 veckor helt sjukt du behover inte oroadig for boende over 200 dollar ett bra boende det lovar jag om du letar lite lycka till
-
En kompis till mig bodde där från början av Febuari till mitten av April i år och han pröjsade 300 USD per månad. Jag tror de höjde från 250 till 300 i år.
-
Kjellorix
Gäst8 maj, 2005 vid 20:36Inlägg raderat av Kjellorix
-
Svar till:
300 USD e nog max, försöker en 10mån bokning i lågsesong kanske billigare,
men letar helt klart efter billigare först, inget noga hur man bor, viktigast hur man lever.[/ QUOTE ]
fixa en rumskamrat sa kan du bo bra for 250dollar/manad/2pers.
staffan
-
Svar till:
har försökt, det verkar svårhittat boende. Blir kanske att leta.
kitebeach-hotel kostar 580 dollar/mån.
inressant att veta vad det kostar. ska dit 9-11måm, på friårsbudget.[/ QUOTE ]
har du planer pa att jobba som instruktor under tiden? 9-11 manader i cabarete, speciellt om du ska vara dar pa hosten(allvar regn i cabarete mer an 3 dagar i strack och man blir smatt galen), kan bli segt.
staffan
-
Svar till:
Svar till:
har försökt, det verkar svårhittat boende. Blir kanske att leta.
kitebeach-hotel kostar 580 dollar/mån.
inressant att veta vad det kostar. ska dit 9-11måm, på friårsbudget.[/ QUOTE ]
har du planer pa att jobba som instruktor under tiden? 9-11 manader i cabarete, speciellt om du ska vara dar pa hosten(allvar regn i cabarete mer an 3 dagar i strack och man blir smatt galen), kan bli segt.
staffan
[/ QUOTE ]
ar ju bara pa sommaren det ar garanterat vind…da ar det ju ett klockrent stalle.
staffan
-
tjena gubbar jag pröjsa 10 loppor för 6 månaders biljett via ansterdam
-
Kjellorix
Gäst14 juli, 2005 vid 21:24Nu är biljetten betald hos Resia Stockholm, får den snart.(omboka hemresan kostar 900.- kr)
Ettårsbiljett British Airways från Arlanda 29/8 via London, Miami till Santo Domingo, retur 6/6-2006.
Priset blev med flygskatt inräknat 8762.- kr, jag skulle få ta med kitebagen gratis, bagagevikt max 50kg. -
damn
du lär då vara rätt slipad när du kommer åter
skicka mycket bilder och ha det skönt! -
gott! man blir rejält avundsjuk!
hoppas det blir ett bra blåsår då!då får du iaf ett bra ställe att gå en kurs på!
-
Svar till:
Nu är biljetten betald hos Resia Stockholm, får den snart.(omboka hemresan kostar 900.- kr)
Ettårsbiljett British Airways från Arlanda 29/8 via London, Miami till Santo Domingo, retur 6/6-2006.
Priset blev med flygskatt inräknat 8762.- kr, jag skulle få ta med kitebagen gratis, bagagevikt max 50kg.[/ QUOTE ]
Du måste ÖSA upp bilder! Måste se hur fett det egentligen är!
Logga in för att svara.