Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing billigt boende i varberg?

• billigt boende i varberg?

Publicerad av mikhogl på 24 juli, 2006 vid 09:39

Tja! finns det något billigt vandrarhem eller dyligt i varberg? Funderar på att åka dit andra veckan i aug, brukar det blåsa på då eller? mvh

metallifredd svarade 18 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • jack

Medlem
    29 juli, 2006 vid 18:16

provade varbergs vandrarhem i veckan, var billigt och låg mitt i varberg.

• rusiak

Medlem
    30 juli, 2006 vid 12:05
    mikhogl wrote:
    Tja! finns det något billigt vandrarhem eller dyligt i varberg? Funderar på att åka dit andra veckan i aug, brukar det blåsa på då eller? mvh

Ligger detta feta högtryck kvar även under augusti kommer de nog bli dåligt me köra. Har banne mig varit stiltje bra länge nu…

Vet inte ngt om boende, men kolla http://www.turist.varberg.se/

//alex

• snygging

Medlem
    30 juli, 2006 vid 16:38
    rusiak wrote:
    mikhogl wrote:

Ligger detta feta högtryck kvar även under augusti kommer de nog bli dåligt me köra. Har banne mig varit stiltje bra länge nu…

//alex

OCH DET ÄR DIT FEL ALEX ATT DET INTE BLÅSER JAG FÅR KRUPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAAAAAAAAAANNN!!!!! GE MIG LITE VIND FÖR HELVETEEEEEEE!!! Nu är jag så sur så jag skall rispa mig lite med hängsele kniven, bara rispa inte skära!!!

• rusiak

Medlem
    30 juli, 2006 vid 20:59
    snygging wrote:
    rusiak wrote:
    mikhogl wrote:

//alex

OCH DET ÄR DIT FEL ALEX ATT DET INTE BLÅSER JAG FÅR KRUPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAAAAAAAAAANNN!!!!! GE MIG LITE VIND FÖR HELVETEEEEEEE!!! Nu är jag så sur så jag skall rispa mig lite med hängsele kniven, bara rispa inte skära!!!

Fn Pierre, du gör mig så ledsen…sympatirispar mig lite med min gaffel när jag ätit opp. Was ist los, är du här nere ngn eftermiddag? Dra med dig cykeln så tar vi en tur!

//alexxx

• metallifredd

Medlem
    31 juli, 2006 vid 20:17
    rusiak wrote:
    snygging wrote:
    rusiak wrote:
    mikhogl wrote:

//alex

Fn Pierre, du gör mig så ledsen…sympatirispar mig lite med min gaffel när jag ätit opp. Was ist los, är du här nere ngn eftermiddag? Dra med dig cykeln så tar vi en tur!

//alexxx

he he på ditt “hotell” kostar det ju inte mycket mer än lite svett alllllex! Mmmm. Tror jag skall boka en natt snart.
    Mmmm

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing billigt boende i varberg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.