Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Billigt och barnvänligt i aug-sept?

• Billigt och barnvänligt i aug-sept?

Publicerad av anonym-anvandare på 25 juli, 2004 vid 08:52

Efter en sunkig juli så måste jag ta en extra vecka senare i höst. Jag har två små knoddar och kommer bara att kunna hyra surfgrejor lite då och då… Någon som har ett bra förslag om jag vill resa en vecka i slutet av aug eller i september? Billigt, barnvänligt och bra BBB är det som gäller. Bahia Feliz kanske?
    /Mats

piraten svarade 20 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • piraten

Medlem
    26 juli, 2004 vid 13:06

Kom precis från Bol på ön Brac utanför Split, Kroatien. Strålande! Börjar blåsa varje dag runt lunch, för att avta mot seneftermiddagen. Finns fyra center där du kan hyra bra grejer. Maten och ölen är både god och billig, och det kostar inte mycket att hyra en lägenhet; vi hamnade på knappa tusen spänn per person för en vecka. Barnvänligheten har jag ingen aning om, men det blir djupt snabbt från stranden. Lycka till!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juli, 2004 vid 16:53

Intressant om Bol! Skriv gärna mer. Flyg dit?
    Mvh o Tack!

• piraten

Medlem
    28 juli, 2004 vid 08:08

Vi flög med apollo eftersom vi hade chartrat segelbåt en vecka. Men jag har för mig att snowflake också flyger dit. Kroatien kommer helt säkert att växa som turistland de närmsta åren, så ett par lågprislinjer till är nog att räkna med. Tyska surf hade ett reportage om Bol o Kroatien i förra numret, med gott om länkar, adresser och info.
    Ha de, gott folk!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Billigt och barnvänligt i aug-sept?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.