Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › billigt till hurughada i april.
-
Takfesterna är inte sig lika utan er! Och vem skall man peta på med kvast nurå…??
-
@Guran 453343 wrote:
Hedlund! Man får tacka för en grym vecka i sandlådan 🙂 Sjukt nice med surf o grymma takpartyn. Sorry för dina linor och att vi drack upp eran sista sprit… Ps du slipper Turbonegro, gittaristen är tydligen dödssjuk och dom har ställt in turnén. Ds
NEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!! Då får det bli spritfestival i Möllan istället!
-Poke the monkey with a stick, bitte!
-
det suger att vara hemma… verkar va dåligt med vind också, får väl ta sig till en golfbana o rasta snowboarden
väntar på mer bilder… tog ett par nya suddiga med din kamera idag sourra… =)
kul att träffa alla där nere, hoppas ni som är kvar får mer vind än jag fick
-
WakeNils;453976 wrote:det suger att vara hemma… verkar va dåligt med vind också, får väl ta sig till en golfbana o rasta snowboarden
väntar på mer bilder… tog ett par nya suddiga med din kamera idag sourra… =)
kul att träffa alla där nere, hoppas ni som är kvar får mer vind än jag fick
Klart det suger, inte en ordentlig vinddag på två veckor (östligt 15m/s ger bra swell;)
Men kommer du ner till Varberg på lördag så får du mat (och hjälpa till och flytta) gäller även dig sourra 🙂Jävligt snygga wakebilder!
-
sourra;453957 wrote:Gött å vara hemma igen. Verkligen…
Trodde inte jag skulle säga detta men skönt att ha dig hemma så jag kan sluta läsa denna tråden. Du saknar ju minsta empati förbövelen:P
nic
-
@jezaja 454001 wrote:
Klart det suger, inte en ordentlig vinddag på två veckor (östligt 15m/s ger bra swell;)
Men kommer du ner till Varberg på lördag så får du mat (och hjälpa till och flytta) gäller även dig sourra 🙂Jävligt snygga wakebilder!
lördag ser ju lite nice ut, 5 grader och skurar o så trevlig svensk kylig vind
-
AKA_KALLE;454150 wrote:men varför kitar du inte dåå? jag tycker det är kul att kita så därför gör jag det lixoom! spot your landing!
hahahaha… jag säger då det oxå!!
hur är läget där nere?
-
Eller vad fan – varför frågar jag? Bft 6 (antagligen lite mer), det står ju svart på vitt. Orange på vitt menar jag. http://www.club-mistral.com/en/destinations/weather/11
Logga in för att svara.