Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing billigt till hurughada i april.

• johanw

Medlem
    26 mars, 2008 vid 20:58

@AKA_KALLE 454150 wrote:

men varför kitar du inte dåå? jag tycker det är kul att kita så därför gör jag det lixoom! spot your landing!

kalllllllllle de e kalllllt, jag vill inte!! hur har du de lever du? har du fått räserbajs än:)?

• aka_kalle

Medlem
    27 mars, 2008 vid 17:59

fan vinden kom med besked, tokriggad på 9an 2 dar nu men imårrn ser lurigt ut. Alla här bajsar fortfarande bra, tror bara det är i hurghada man blir kass! Bud på att det blir vår om en vecka !

• johanw

Medlem
    27 mars, 2008 vid 18:02

@AKA_KALLE 454301 wrote:

fan vinden kom med besked, tokriggad på 9an 2 dar nu men imårrn ser lurigt ut. Alla här bajsar fortfarande bra, tror bara det är i hurghada man blir kass! Bud på att det blir vår om en vecka !

hah fan vår idag iaf 😀 tok skejtat 4 dagar på en vecka nu.. blir dag 5 i mrogn:D

• jonaish

Medlem
    27 mars, 2008 vid 20:57
    JohanW;454303 wrote:
    hah fan vår idag iaf 😀 tok skejtat 4 dagar på en vecka nu.. blir dag 5 i mrogn:D

vilken tid ska du va å skajta?
    jag funderar på å oxå dra in om jag inte ska lyfta vikter!!

• guran

Medlem
    29 mars, 2008 vid 22:08

ryktet säger att crew:t är i ribban o laddar för morgondagen. Hedlund, ge mig status

• sourra

Medlem
    29 mars, 2008 vid 22:35

Jag är hemma och kurerar mig inför den kommande veckan men ryktet gör gällande att Robban, Mattias och Stebe är i Skåne. Är det inte enklast att ringa Stefanovich och kolla läget? Eller talar ni inte med varandra längre sen ni vaknade upp i nakensked efter senaste spritfesten? Jag hoppas det blir lugnt på den fronten när det ska kalasas i Möllan härnäst.

• jonaish

Medlem
    30 mars, 2008 vid 15:01
    sourra;454834 wrote:
    Jag är hemma och kurerar mig inför den kommande veckan men ryktet gör gällande att Robban, Mattias och Stebe är i Skåne. Är det inte enklast att ringa Stefanovich och kolla läget? Eller talar ni inte med varandra längre sen ni vaknade upp i nakensked efter senaste spritfesten? Jag hoppas det blir lugnt på den fronten när det ska kalasas i Möllan härnäst.

då super vi ner alla under bordet….

tony, ring mig äru snäll! min mobil som jag haft i mer än 6år är nu död, vi ska ha begravning å sunt om nån dag :frown:

• hatman

Medlem
    31 mars, 2008 vid 15:13

Lite lifestylebilder (blir lätt så när det inte blåser.)

Egypten08-Lores-6.jpg

Egypten08-Lores.jpg

Egypten08-Lores-8.jpg

Egypten08-Lores-5.jpg

Egypten08-Lores-4.jpg

Egypten08-Lores-3.jpg

Egypten08-Lores-2.jpg

Egypten08-Lores-7.jpg

PS: När kommer Safaga – da movie?

• sourra

Medlem
    31 mars, 2008 vid 16:26

Så ni trillade dit på kamelkungens tjat? Goa bilder, den med fenorna var jävligt lurig att ta till sig innan jag insåg hur det egentligen såg ut. Well done!

PS. Blev det inga blåsbilder?

• highflyer

Medlem
    31 mars, 2008 vid 18:19

Vi tänkte åka till egypten i månadsskiftet maj juni 2 veckor men det verkar vara omöjligt att hitta flyg. Någon som har tipps?
    Alternativt annat vindsäkert billigt platt ställe att åka till.

• mikhogl

Medlem
    31 mars, 2008 vid 23:36

hallå där!

Ni som vart nere nyss, vad hade ni för våtkläder?….klarar man sej utan?
    fan va nice det ska bli!!!

• neven

Medlem
    1 april, 2008 vid 06:48

@HatMan 455286 wrote:

Lite lifestylebilder (blir lätt så när det inte blåser.)

PS: När kommer Safaga – da movie?

Tjena Hatten!
    Schyssta bilder. Blev det några bra från wake-session nr 2?

Safaga-The movie är på klippbordet vad jag vet. Den som väntar på något gott…

• larssa

Medlem

@sourra 455307 wrote:

Goa bilder, den med fenorna var jävligt lurig att ta till sig innan jag insåg hur det egentligen såg ut. Well done!

Ja den var riktigt cool 🙂

• neven

Medlem

@mikhogl 455429 wrote:

hallå där!

Ni som vart nere nyss, vad hade ni för våtkläder?….klarar man sej utan?
    fan va nice det ska bli!!!

Jag körde med shorty i början och sedan med bara shorts. Hur gött som helst…

• nic

Medlem
    1 april, 2008 vid 10:56
    highflyer;455346 wrote:
    Vi tänkte åka till egypten i månadsskiftet maj juni 2 veckor men det verkar vara omöjligt att hitta flyg. Någon som har tipps?
    Alternativt annat vindsäkert billigt platt ställe att åka till.

Torkelstorp på SO annars:

http://www.frb.nu/index.php?a=lastminuteair&lastminutesort=trip_price&arrival=4:0

/nic

Sida 7 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing billigt till hurughada i april.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.