Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing billigt till hurughada i april.

• sourra

Member
    1 april, 2008 at 16:22

@Neven 455444 wrote:

Jag körde med shorty i början och sedan med bara shorts. Hur gött som helst…

Då ska det tilläggas att Neven har Iggy Pop-mycket fett på kroppen. Är man lite lönnfet är det inget snack om saken – 100% shortsmode!

• mikhogl

Member
    1 april, 2008 at 17:53

Gött att man blekfet då!!

• highflyer

Member
    1 april, 2008 at 18:21

@nic 455518 wrote:

Torkelstorp på SO annars:

http://www.frb.nu/index.php?a=lastminuteair&lastminutesort=trip_price&arrival=4:0

/nic

Tackar! Finns dock inget efter 15/5 och har tenta 19/5. Riktigt bra sida annars.

• neven

Member
    2 april, 2008 at 06:59

@sourra 455577 wrote:

Då ska det tilläggas att Neven har Iggy Pop-mycket fett på kroppen. Är man lite lönnfet är det inget snack om saken – 100% shortsmode!

Haha, Iggy Pop och jag alltså…

Kan även tilläggas att jag är badkruka av rang!

Page 8 of 8

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing billigt till hurughada i april.

You must be logged in to create new discussions.