• voodoo

Medlem
    28 maj, 2001 vid 12:58

Om ngn så gärna vill ha bilen eller ngt i den så behövs ju knappast några nycklar…..så för att få så lite som möjligt förstört lämna bilen olåst med nycklarna i tändningslåset : )

Stay windaddicted..
    http://windaddicted.tripod.com

• anonym-anvandare

Medlem
    28 maj, 2001 vid 13:25

På Claes Olsson m fl finns en låda med skjutlucka med magnet. Den sätter man undertill nånstans. Sitter bra och väl dold, men det är långifrån alltid den vill fastna i all smuts. Allt är inte heller magnetiskt.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 maj, 2001 vid 13:58

Det är väl inte så svårt att gömma nyckeln nånstans, när ingen tittar. Under en sten eller gå en vända om det är mkt folk i närheten!!

• anonym-anvandare

Medlem
    28 maj, 2001 vid 23:16

Gör som ALLA andra….lägg dem på höger framdäck…det gör alla surfare…tro mig!

• anonym-anvandare

Medlem
    29 maj, 2001 vid 15:02

Hur hinner ni med att tänka på sånt när ni skall surfa?? Jag har så bråttom ut på vattnet, väl ute på vattnet brukar jag upptäcka att jag inte ens stängt dörrarna 😉

• 360

Medlem
    29 maj, 2001 vid 15:37

.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 maj, 2001 vid 12:09

Självklart tål de vatten, saltvatten tenderar tom att ge avlagringar som ökar ledningsförmågan i de elektroniska kretsarna, och därmed räckvidden hos din fjärrkontroll. Ta lugnt med dig din fjärrkontroll när du ska ut och surfa.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.