• Publicerad av morkko på 1 augusti, 2009 vid 16:33

tja, ar en helt ny pa deta med kitebording och har stot pa ett problem redan innan jag kommit ner i vattnet.
    har kopt utrustning men har valdigt svort att fa ner skruvarna pa bindningarna for fottorna.
    har dock last att man inte behover anvanda sig av bada flikarna.

fragan. spelar det nagon rol vilken av flikarna man anvander till att skrva fast med ??

ps, kommer nog fler fragor

morkko svarade 15 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • morkko

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 09:18

skruvade pa skiten med vald, far bara eller brista, cya

• pjoter

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 09:04

hänger inte med hur du menar. vilka flikar?

• mericsson

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 15:55

Förstår vad du menar… riktigt svettigt att skruva på bindningarna, men nu tror jag de sitter. 🙂

• morkko

Medlem
    23 augusti, 2009 vid 07:16

tjenare grabber o tjejer, lyckades självklart att skruva på allt helt fel, fick dock hjälp av några vindsurfare nere i gotland med att fixa till det.
    på – sidan så var det ju vindstilla i 8 dagar i rad när vi väll kom ner till gotland och för stark vind resten av dagarna ( för en nybörjare )
    så resuötatet blev 1 dag med några bodydrags med vindriktining ut från stranden ^^
    men nu är jag hemma i stockholm igen och ska försöka komma ut 1-2 gånger i veckan så jag åtminståne kommer upp på brädan innan jul.

peace

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.