Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bit av blåsa sökes

• bit av blåsa sökes

Publicerad av anonym-anvandare på 3 september, 2004 vid 10:49

En liten blåsa har exploderat i min kite, och hålet är större än vad som går att täcka med en vanlig självhäftande laglapp. Därför är jag på jakt efter någons kasserade blåsa, eller en ca 15×15 cm lappfrån densamma.
    Helst någonstans i Malmö. Ring 0730-445395!
    Om jag inte får tag i det, är det någon som famgångsrikt provat med exempelvis fryspåse, eller någon annan sorts plast som är lättare att få tag på?

/Rasmus (0730-445395)

eddie svarade 20 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • brickan

Medlem
    3 september, 2004 vid 10:53

Hör av dig om du får tag på lite så är det inte omöjligt att jag kan komma över med svetsen.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 september, 2004 vid 11:07

Jag har lagat en explosionsreva med en spinnakertejp både på blåsan/kådisen och yttertuben med stor framgång. Revan var tre decimeter.
    N

• anonym-anvandare

Medlem
    3 september, 2004 vid 13:08

Då tror jag nog jag provar med frysåse först. Yttertuben har klarat sig lyckligtvis. Blåsan hade på nåt sätt korvat ihop sig inne i yttertuben, och poffade på första pump-taget, typ.

Sjysst Brickan!
    Kom ner ändå nästa gång det ska blåsa vetja! Länge sedan det blev nåt surf för min del… frown.gif Snart åker jag till sjöbrisen på Haga igen smile.gif

/Rasmus

• drakakuten

Medlem
    3 september, 2004 vid 13:37

Hejsan!

Skicka ett mail till mig med din address så kan jag skicka en bit PU till dig.

Mvh
    Anders
    Drakakuten

• anonym-anvandare

Medlem
    3 september, 2004 vid 14:18

Varför inte köpa en ny bladder????

• pjoter

Medlem
    4 september, 2004 vid 08:26

eller en ny drake. Varför laga när man kan köpa nytt?? tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 september, 2004 vid 08:55

Tackar! Så får det nog bli. Jag hör av mig efter helgen. Jag hade hoppats att det skulle gå att få tag på i Malmö så man slapp beställa och vänta på posten.

Ny blåsa skulle jag ju kunna köpa, men jag tror det är svårt att hitta en som passar. Takoon har ju ingen återförsäljare i Sverige, och även om de hade, så tvivlar jag lite på att delar till en -02:a finns att köpa.

Ny drake? Ja, det är ju en bra idé! Jag ska bara prata med mina sponsorer wink.gif

/Rasmus

• eddie

Medlem
    4 september, 2004 vid 15:45

Jag har en bit blåsa du kan få i Malmö.
    Ring mig…
    0702196248
    /Ed.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bit av blåsa sökes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.