Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Björkäng hade bra drag idag…
-
Björkäng hade bra drag idag…
Posted by honk on 22 augusti, 2004 at 18:08.. jäflar vad man flög )… 10kvm EH är nog det roligaste som finns… dock så var pets bräda ganska hård att få på vaden.. så här blev den tack vare det (jag har egentligen väldigt smala vader)
rusiak replied 20 years, 4 months ago 10 Members · 12 Replies -
12 Replies
-
Vart var alla människor!? Det var bland det bästa surfet i år.
-
Jag har fortfarande ont i armen, men jonas var och rippade stenudden. Rak sidshore, var nog grymt.
-
Muuuhauhauha… det var riktigt fett… men vart var alla människor över huvud taget.. dåligt med folk på rågelund, stråvalla, apelviken samt björkäng.. skärpning!
-
Det var bara vi och ett par norrmän. Jäkligt märkligt, som sagt. Bästa dagen i år nästan och så är ingen ute. Tror det var bajsvatten igen iofs, kanske var därför?
Honk, min bräda kanske la ägg i ditt ben, med tanke på hur det såg ut. Säg till om det kläcks några småbrädor(32x10cm). -
Jag var nere i Rogelund men vände.
Jag har helt enkelt ingen bräda som duger.
Bara det hade blåst lite mer väst så hade jag get “waken” en changs men NV. Nä, jag är lite trött på att behöva gå tillbaka varje gång.
Så en ny bräda till nästa gång.
Då jävlar./E
-
det var en blödning innanför revbenen, tar la en vecka 10 dar att läka…
det enda positiva är att man får droger fr¨ån läkare…
skämt och sido så är det som att vara konstant full! snurrigt som faen…längtar redan ut till sol vind och vatten!
-
Var nere i Björkäng i lördags, grymt fin dag. Lyckades dock skära mig i foten o fick en infektion lagomt till på söndag, so ingen kite för min del!
Log in to reply.