-
Björkvik 31/10
Björkvik 31/10 eftermiddagen var perfekt för en trött nybörjare. Totalt ensam (undantaget några äldre stentjuvar på stranden**) delvis dimma (en klar fördel också) men också lagom planing stundtals. Väst, men vridande då och då till NO (frånlandsvind) och i det läget är man klart glad att ha riggat supermanövrerbara Supersonic/NPFree-rigg på en 135 liters. Det absolut bästa köp jag har gjort hittills. Tom jag kan segla med brädan något på kant under planingsgränsen med den optimala riggen. (Det var så jag lyckades ta mig hem)
En klar kanondag, trots +1kg hos viktväktarna, men det finns ett problem
Är det Frigoscandia som tillverkar OKE-surfskor?Vad skall man köpa för NYA surfskor som håller fötterna varma fram till isen lägger sig?
Vart kan jag ringa, maila etc och få dom skickade med DHL eller dyl på stubinen. Gärna två par ca 43/44???
Men inga typ “Salomon Equipe X-Scream” det är knepigt redan som det är att få in fötterna i stropparnaEn trött nybörjare
(En mjäkig typ som inte ens platsar hos Spetsnaz)**Fyy, jag har bilnummret. Ska vi säga 2 * 550:- så inkluderar det min DHL också
Logga in för att svara.