Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björkvik måndag 31/8

• patriks

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 06:30

Jag kommer jag kommer!
    Slutar skolan 10.40 då drar jag på direkten, syns där! 🙂

• ath

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 07:12

Tror jag ansluter efter lunch.

• mexi_

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 10:25

Tillbaka på jobbet efter två timmar stundvis grymt bra surf. Lite för mycket väst, Så det blev rätt byigt. En bra start på veckan blev det i allafall. Hoppas att vinden vrider lite så att ni andra som kom när jag åkte får lite gött.

• ath

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 14:13

Just nu punka, men det kommer säkert igen…

• patriks

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 15:14
    mexi_;571790 wrote:
    Tillbaka på jobbet efter två timmar stundvis grymt bra surf. Lite för mycket väst, Så det blev rätt byigt. En bra start på veckan blev det i allafall. Hoppas att vinden vrider lite så att ni andra som kom när jag åkte får lite gött.

Jag kom vid drygt halv ett och då hade det vridit till lite mer sydväst. Blev efterhand lite mer vind och jag körde med finfint tryck i 6.0an, en riktigt bra dag!

• ath

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 15:30

Sjuhalv funkar ibland

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björkvik måndag 31/8

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.