Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik nu!
-
Björkvik nu!
Publicerad av mexi_ på 17 september, 2007 vid 05:44Åker dit om en halvtimme, drar bra i träden här på Ingarö!
varfor svarade 17 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Ge oss en rapport efteråt!
Fan.. åh. Jag är så trött på att inte bara kunna sticka iväg. Sen såg man bilderna från helgen.. då jag hämtade barnvagn, sittsele, liggsele, babybjörn…
jag är GRYMT avundsjuk.
-
Mmmmmorgonstund har guld i mund….På jobbet efter 2 timmar skön, lagom överriggad-med-5.7-morgonsurf. Blåste riktigt bra och efter en stund tittade solen fram. När jag väl la av kom det ännu mer vind, en av skärgårdsbåtarna hade mätt 14 m/s en bit ut på nämdöfjärden. Skulle tro att 5.0 eller mindre hade passat kanon då. Fick till en hel del sköna hopp på de dyningar som jobbats fram under natten, så nu sitter jag med ett stomatålsmajl framför datorn…..:-)
-
Otroligt nice! När stack du ut? Jag får lite konstiga tider på inläggen ibland och om din 1a tid var korrekt, så stack du ut 05,44 (vilket iofs är helt acceptabelt om man får schysst morgonsuft 🙂
-
F.ö är det grymt om du drar iväg en sån där morgon-info om du sticker iväg. Jag kan nog också komma ifrån på morgonen! Bor på söder, så det tar inte så lång tid.
-
Jag stack vid 8 och var på vattnet vid 8.30, det är sällan som det blåser så tidigt på morgonen, men idag hade det nog gått att åka redan vid 6. Ska försöka att meddela dagen innan jag åker, men det är alltid svårt att veta, men på fredag ser det ut att bli lite morgonsurf igen 🙂
-
blev precis inbokad på ett möte som jag inte kan komma ifrån på förmidagen, får satsa på att gå tidigt istället…..:-(
-
Ok, ja enligt lagen om alltings jävlighet så blåser det kanske då.. Blåser det så sticker jag iväg!
Logga in för att svara.