Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björkvik var riktigt bra igår!

• Björkvik var riktigt bra igår!

Publicerad av anonym-anvandare på 21 juni, 2004 vid 08:13

Kul med så’na här dagar. Sol, mycket vind och en hel del vågor! Björkvik var riktigt bra. Började väl på förmiddagen med 8-9 m/s men se’n ökade det under dagen till säkert 12-13 m/s. Folk körde 6.0-5.0 mest.
    Jag räknade till 50-60 seglare vid ett tillfälle, undrar hur många det var där under hela dagen.

Irie Man

mexi_ svarade 20 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2004 vid 09:51

Prova Stora Sand!
    Strax före Björkvik åt väster.
    Bättre parkering och ingen förbjuden vändplan.

• nordgren

Medlem
    21 juni, 2004 vid 11:01

Sååå typiskt att man måste jobba sådana dagar! Sitter där och ser hur träden vajar och bara längtar ut. Jag som hade velat ta “björkvik-premiären” wink.gif

Upplandsbo för tillfället.

• brutus

Medlem
    21 juni, 2004 vid 11:50

jess man, det var grymt!
    bra drag i 6.0:an, men lite problem med choppet för en sådan sopa som jag… crazy.gif blush.gif
    Nåja, lärde mig vägen till björkvik (en BRA bit från stan ju…) o det va grymt att se så många surfare ute på en gång o på svenska vatten!
    Kommer tillbaka o då jävlar! grin.gif

• mexi_

Medlem
    21 juni, 2004 vid 15:20

Jajjemen det var lätt en av de bättre jag haft där, synd att jag lyckades hoppa sönder brädan, blir en ny inom kort. Bilder någon?????

• sinclair

Medlem
    21 juni, 2004 vid 15:21

Gick den av eller blev det vara en skada på den?

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2004 vid 20:16

Fituna var ännu bättre, vilket kanske inte får avslöjas, för om alla som choppade omkring i björkvik hade åkt till Fituna så hade det blivit hundra bilar i grustaget…

• mexi_

Medlem
    23 juni, 2004 vid 09:16

Brädan gick av precis framför bakre padsen. Har/hade en fanatic gecko och har för mig att jag läst att fler råkat ut för samma sak. Har svårt att se hur jag kan laga den. Underdelen av brädan sitter fortfarande ihop medan överdelen gått av, den påminner om ett gångjärn och det var precis så det kändes när den gick av. Undrar om det skulle gå att laminera översidan och kanterna och få det att hålla…tveksamt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björkvik var riktigt bra igår!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.