Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik/Sandarna
-
Björkvik/Sandarna
Publicerad av bjorkviksmannen på 4 december, 2015 vid 09:40Jag verkar ha piskat liv i några av björkviksgubbarna inför helgen så förhoppningsvis blir vi några som som sticker ut runt lunch och kör “watercross” (eller “idioten” om man så vill).
Fler på vattnet är alltid roligt.bicless svarade 1 månad sedan 46 Medlemmar · 775 Svar -
775 Svar
-
Hallå! Jag funderar på att åka till Björkviks brygga imorgon förmiddag! Ser ju faktiskt bättre ut på kartan än Dalarö. Är det spoten som ligger uppe på spotguide som ni kör vid? Kan man köra hela vägen ner till vattnet?
-
@dendrite 737379 wrote:
Hallå! Jag funderar på att åka till Björkviks brygga imorgon förmiddag! Ser ju faktiskt bättre ut på kartan än Dalarö. Är det spoten som ligger uppe på spotguide som ni kör vid? Kan man köra hela vägen ner till vattnet?
Vid Björkviks brygga är det 25 meter till vattnet från parkeringen vid Sandarna 50. Sandarna kan bli riktigt bra för att vara inomskärs vid S/SSV
-
@Grrrr 737384 wrote:
Jag kör sandarna (lilla).
Heter det inte waterboarding?Alltså motocross på vattnet. studs, studs!
-
Är ju mer SV än S imorgon enligt prognosen imorgon. Kör ni sandarna eller bryggan då?
-
Blir tyvärr ingen surf mig idag p.g.a. utebliven transport. Kör hårt ni som kommer dit 🙂
-
Vilken dag! 6 gubbar på vattnet, förhållandevis varmt och brutalt tryck i 4.0:an……….December?! I morgon kör vi igen.
-
Tidigare i veckan såg Söndagen kall men blåsig ut, Men nu……. 10 m/s från Syd och sol. Dags för premiär tror jag. Någon annan som hänger på?
-
I vanlig ordning ser proggen för morgondagen osäker ut men lite 7.5 kan det ev bli på e-m kanske även Lördag e-m. Någon som hänger på ?
-
Vi är ett gäng som tänker köra vid Björkvik i morron kring 13-tiden. Förhoppningsvis med lite mindre prylar med tillhörande vågor. Claes
-
Får se om vi kommer ut också dit i morgon. Kanske blir 2-5 personer. Aldrig kört på björkvik men prognosen ser ju under 7,0 Segel ut i alla fall.😃😃/ Erik
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Logga in för att svara.