Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik/Sandarna
-
Funderar också på det, verkar vara lite för mycket SSO för Fituna.
-
10 i byarna nu på Skötkobben som är den närmaste mätstationen. Borde funka vid tvårycket. Åker ut om ca 1 tim.
-
Hoppas på minst 90° men lite mindre funkar bra om det friskar i.
-
Det ser ut att bli o.k på f-m i morgon, senare för mycket N-O. Åker ut till 10 om proggen står sig.
-
Lite osäker på vart man ska imorgon. Var på Fågelöudde idag men vinden kom aldrig igång. Imorgon skulle både Björkvik, Fågelöudde och Gålö kunna funka. Får avvakta observationerna imorgon.
-
Dålig dag idag…
Bra dag idag. Fullt drag med 7.8 i nästan 2 tim. 7 gubbar på vattnet. Blev lite mycket NO mot slutet men då var jag helt slut.
-
Prognosen för måndag ser ok ut enligt Smhi för en session med utgång från Lilla Sand. Håller prognosen så startar jag runt kl. 11-12.
Gary -
Hur gick det?
Funderar på att åka dit en sväng i morgon förmiddag…Prognosen för måndag ser ok ut enligt Smhi för en session med utgång från Lilla Sand. Håller prognosen så startar jag runt kl. 11-12.
Gary
-
Det blev riktigt bra, förvånansvärt jämn sydlig vind som gav rejält tryck i 5.9: an. Inte helt fel heller med sol från en molnfri himmel under hela sessionen, fick även sällskap en bit in på andra timmen på vattnet.
Gary
Logga in för att svara.