Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik/Sandarna
-
Dålig dag 😃👍!
Vinden drog när jag gick ut. Men jag hittade den….! Full power på Ingaröfjärden.
Här: -
Fasen vad kass det blev idag. Det var bara området vid Södra Ingaröfj och vid Grönö som levererade vind vid ett par tillfällen. Bäst var det vid 16-tiden då vinden kom tillbaka ordentligt i knappt 1 tim, då perfekt 6.3/110.
-
…plus att en massa kajtare hade hittat dit! Brukar de köra där? Känns som en ganska o-optimal kajtstrand tycker man, men vad vet jag…
-
…plus att en massa kajtare hade hittat dit! Brukar de köra där? Känns som en ganska o-optimal kajtstrand tycker man, men vad vet jag…
Det har varit värre. Det verkar som om de numera trivs bäst på Dalarö och Gålö.
-
Ja, vilken grym AW man fick i b-vik igår. Körde speedster 7.7 och blast 115, grym kombo i sensommarvinden 🙂
-
Så det var du som var ute med typ rosa segel?! Rapportera gärna om du är på väg ut imorrn, hoppas klämma in en snabbis.
-
Japp, det var jag 🙂
Ska försöka bli bättre på att lägga ut när jag åker.
Bor rätt nära så det brukar bara bli att jag åker ner. Stressad och surfsugen som vanligt…… 🙂Så det var du som var ute med typ rosa segel?! Rapportera gärna om du är på väg ut imorrn, hoppas klämma in en snabbis.
-
Japp, det var jag 🙂
Ska försöka bli bättre på att lägga ut när jag åker.
Bor rätt nära så det brukar bara bli att jag åker ner. Stressad och surfsugen som vanligt…… 🙂Så det var du som var ute med typ rosa segel?! Rapportera gärna om du är på väg ut imorrn, hoppas klämma in en snabbis.
-
Det ser ut som det blåser på i morgon f-m. Kör vid bryggan om det inte blir för mycket Väst.
-
Nån som är sugen på en tidig morgonsurf före jobbet?
Typ kl.5….. -
Nån som är sugen på en tidig morgonsurf före jobbet?
Typ kl.5…..
Går inte solen upp först kl 6 nuförtiden? 😞
Logga in för att svara.