Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik/Sandarna
-
Det blir premiär för mej med i björkvik, alltid kul med en ny spot (för en annan)
-
@kaolle 740237 wrote:
Det blir premiär för mej med i björkvik, alltid kul med en ny spot (för en annan)
Vi ses därute…. Robin och Christian kommer före mig.👍👍
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Hoppas det blir vettigt vind ändå. Verkar lite segt. Kommer kanske igång kring 14. Tror nog att det är Sandarna som gäller annars bryggan.
Claes
-
Hade full lobba i 6,3 och freestyle, när jag åkte efter 15 nångång så kanske 5,7 hade varit att rekommendera!
-
Ja tack SMHI för en underbar surfdag. Kul med så många fanatiker ute och kämpade i den stundtals riktigt hårda vinden med årets mått mätt. Sol var det också.
Claes
-
-
Ha! Jag kom nyss in. Det blåste MYCKET bättre bakom udden, men det var bara jag som vågade segla där!! Dessutom ville jag inte visa er andra mitt senaste trick, UBÅTEN. (Fan! ska det inte gå att få köra mindre än 125 literspråm denna säsong.)
-
Kan björkvik vara något idag? Bor norr om stan och här ser det inget vidare ut i trädtopparna.
-
Västra sidan av Ingarö funkade rätt fint idag. Kul att ha upplevt en ny spot! Planing med 7.5
-
Det blir Björkvik idag kring 11,45. Skall kolla brädan nu (oanvänd i år) så inga skator har byggt bo i boardbagen!
-
Åker till Björkvik/Sandarna nu. Verkar vara sparsamt med regn och bra vind en bra bit in på eftermiddagen.
Claes
-
Riggat 5.3. Inget regn just nu
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Logga in för att svara.