Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik/Sandarna
-
Galet svårseglat vid bryggan idag. Extremt byig vind och ovanligt stökig sjö. Dock sol och trevligt sällskap, Smurfolle och Jiveman, och så blev vindsurf en åretruntsport även för mig.😀
- Detta svar ändrades 4 år, 9 månader sedan av bjorkviksmannen.
-
Schysst Erik!!
Tack för sedvanlig hjälp med brädan 😃
Mer träning krävs men det verkar inte vara kylan som sätter stopp.Mats ’in action’:
-
Det var ett tag sedan jag var ute men på Tisdag ser det ut att bli lagom för 7.8 typ. Någon annan som fundrar på samma?
-
Det var ett tag sedan jag var ute men på Tisdag ser det ut att bli lagom för 7.8 typ. Någon annan som fundrar på samma?
Skulle gärna surfa en dag tis-tors. Bra att hålla huvudet kallt..
-
Ser ju bra ut, särkilt på onsdag med lite varmare temp. Kan tänka mig lite surf på lunchrasten fler av dagarna, bra med hemjobb 🙂
-
Fått förhinder idag. Kör i morgon fr 11 ca. Idag är det ju SV så ska du köra ska du vara vid bryggan.
-
Uhu! Vilket bottennapp!! Inte för att vindförhållandena var dåliga men dagsformen!! Kändes som första dagen efter ett fyra månaders vinteruppehåll. Pajassurf liksom. Kallt var det också trots 10° i luften och lite sol. Kändes varmare i Januari. Urrk! 😲
-
Äh @björkviksmannen, nu tar du väl ändå i, var väl rätt ok ändå, men som sagt formen behöver putsas lite på 🙂
Körde med öppna vantar, gick förvånansvärt bra!
-
Äh @björkviksmannen, nu tar du väl ändå i, var väl rätt ok ändå, men som sagt formen behöver putsas lite på
Körde med öppna vantar, gick förvånansvärt bra!
Okey då!…….men jag trodde på 7.8. Det är väl låga förväntningar.😁
- Detta svar ändrades 4 år, 7 månader sedan av bjorkviksmannen.
Logga in för att svara.