Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik/Sandarna
-
Bryggan eller lilla S idag?
Vilken kanonsommar vi har. Segling flera gånger i veckan. I morgon ser det fint ut igen. Hoppas på mycket Syd så man slipper dykeleändet vid Bryggan. Blir bara värre och värre.
-
Eller hur?
I veckan så hade dykarna också kommit ner till kärringviken vid Ingaröfjärden.
Antagligen för att de tyckte det var för trångt vid bryggan.Vilken kanonsommar vi har. Segling flera gånger i veckan. I morgon ser det fint ut igen. Hoppas på mycket Syd så man slipper dykeleändet vid Bryggan. Blir bara värre och värre.
-
Väldigt fint idag! Hann köra 2 timmar nästan nonstop med 5.5 (som var lite litet mellanåt) och var färdig lagom till regnet kom. Varmt och soligt dessutom. Kom vinden tillbaka efter regnet?
-
Lite bilder från idag.
Kameran krånglade lite i slutet, många bilder vid bryggan blev suddiga. -
Gipp-clinic med Fredrik idag.
Jag har en massa bilder också, det kommer senare (imorgon…) -
Avis ;(
Men det ser härligt ut!! Tack för bilder & film -
Ser ut att blåsa på i morgon. Lilla S kan bli o.k runt lunch. Någon som tänker köra?
-
Jag sticker dit om någon timme.
Är Sandarna bättre än bryggan? -
Ja. Om det är mycket Syd och om det verkligen trycker på. Om S-V bryggan. Är där vid 10.30 ca.
-
Försöker ta mig ut så tidigt jag förmår imorgon.
Dyker Johan The-BjörkviksMan och Fredrik Da Mexi upp kanske?Sandarna antar jag?
//Mats
- Detta svar ändrades 4 år sedan av svartgrund.
-
Körde 4.7 o 89l på Lilla S på fm men skulle tagit större grejer, mellanåt var det lagom men lite för ofta blev det att guppa runt
-
Var väl sådär idag. Lite mycket Ost i Sydvinden vilket får den att lyfta nära land. Kör ev i morgon om det inte regnar för mycket.
-
Tycker det vred lite fram ock tillbaka. Jag var ute skapligt tidigt och har känslan att det var mindre chop än i onsdags.
Tror tyvärr jag missar morgondagen 🙁
Logga in för att svara.