Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik/Sandarna
-
Det var bra tryck 2 sista timmarna innan mörkret. Ökade mot slutet. Skulle funkat med 4,7 och vågis då men jag körde 5,3 och 100 l freestyle/wave. Varmare än jag trodde det gav mersmak!!
-
Riggar 4.7 på Lilla. Kan funka med mindre.
Uppdat: Fullt tryck i 4.0 ända in vid land!
- Detta svar ändrades 4 år sedan av bjorkviksmannen.
-
Men titta!!
Härligt 🙂Han sätter den nästan!
-
Han sätter den nästan!
Ha, ha! Den ser seeeeg ut. Kändes som värsta snurren. Tappade liksom orienteringen. Grejerna hamnade dock rätt så det var bara att kliva på igen. Behöver fler sådana här tillfällen. Kanondag vid Lilla S. 😀
-
Körde AW på Dalarö 4.6 var perfekt. Vi var flera där och vinden var brutalt, alla körde små brädor.Kommer att lägga i forum bilder som Sthlm Surf Maffia har tagit med min kamera. Tack från oss alla. OBS “sorry försökte radera inlägg men lyckades inte” , skulle post på Stockholm 2020
- Detta svar ändrades 4 år sedan av mrquality.
-
Snygg vågridning. Ser ut som försök till hopp-gipp? Lite större vågor så hade det gått. Friskt vågat och väldigt skönt och varmt? 15 grader varmt och full vind i början på november! Synd att man behövde jobba…
-
Björkviksmannen och Långviksmannen!
Jag gjorde en kass redigering där jag la ihop några klipp från igår.
Försöker med en länk: -
Hade tänkt att bryta för i år men morgondagen ser för fin ut. Kör vid bryggan fr 11 ca.
-
Ahahaaa valde bort Torö pga stenarna (OK kanske också pga för stark/byig vind) och det första jag gör är att smacka rakt på en sten.
Logga in för att svara.