Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik/Sandarna
-
Funderar på premiär imorgon. Fler som är sugna?
Nä usch! För kallt!😣
-
Kom igen!
Lite mesig slalom bara.Funderar på premiär imorgon. Fler som är sugna?
Nä usch! För kallt!
-
Kan bli en repa i morgon runt lunch. Syd 7-12👍
- Detta svar ändrades 3 år, 7 månader sedan av bjorkviksmannen.
-
Jag tar bondpermis.
Sandarna alltså? Är det bäst på denna gudsförgätna vindrikningen 🙂Dyker upp någon gång e 13.
Mats
-
Vad tror ni lokala om prognosen för i morgon onsdag?
Pja, med tanke på att jag inte ens fattade vindriktningen igår, så borde jag väl inte ens få svara 🙂
Men det ser ju ut som igår och då var vinden rätt skum (dåligt skum..)
Kollar Windy 15.00 imorgon och det är någon m/s mer än igår.
Kanske är jag optimist – men det SKA funka!//Mats
-
Åker till bryggan vid 11 ca. Proggen ser stabilare ut än igår i.a.f
-
Ping Johan! Om du är kvar, kan du kolla om jag lämnade ett koppel vid tallen där jag riggade?
Med vänlig hälsning, Bing. -
Ping Johan! Om du är kvar, kan du kolla om jag lämnade ett koppel vid tallen där jag riggade?
Med vänlig hälsning, Bing.
Det hade jag gjort om jag hade varit kvar när jag skriver detta men det är jag inte, tyvärr.
Det blev totalt fiasko idag trots en progg som borde gått att köra på. 0-6 m/s fram till 14 när jag åkte hem ist för utlovat runt 10.😢
-
Det hade jag gjort om jag hade varit kvar när jag skriver detta men det är jag inte, tyvärr.
Det blev totalt fiasko idag trots en progg som borde gått att köra på. 0-6 m/s fram till 14 när jag åkte hem ist för utlovat runt 10.
Jäklarns vad surt på en sån prognos ändå, har medlidande😟
Men tack för rapporten vid 11! Så slapp det i alla fall blir fler fiasko-körningar:) -
Nån mer än jag som hoppas på lite vind sent i eftermiddag 🙂 ?
Jag åker nog ner en sväng till bryggan vid 15-tiden…
-
ÄNTLIGEN VIND!
1.5 tim kanonsegling fr Bryggan. Märkligt bra trots vindriktningen. Förhållandevis jämnt tryck och nästan helt platt. Blev lite överriggat med 8.3 men jäkligt roligt.
Nu är man inne i bubblan igen, härligt!
Tack Mexi för sällskapet.😀
Logga in för att svara.