Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik/Sandarna
-
Grattis Fredrik!
Jag tänkte på dig idag när jag brände runt med 5,2 och lilla vågbrädan.Och för ’those in the know’: jag är helt stinn med smärtstillande nu men fotleden höll!
-
Instämmer med Johan !
Jag måste nog också komma med och käka lite havsgodis 🥳
Känner mig lite spak efter knappt 4H nonstop igår och kanske är jag strategisk och kör en långdag imorgon – Inklusive både Mr. Björkvik & Hombre Mexique
Hoppar morgondagen. Körde Idioten långt ut fr land i 2 tim. Var väl o.k men jämfört med gårdagen värdelöst. 170° funkar inte.
-
Kul att du kom ut!!!!
Värt smärtan kanske?!Grattis Fredrik!
Jag tänkte på dig idag när jag brände runt med 5,2 och lilla vågbrädan.
Och för ’those in the know’: jag är helt stinn med smärtstillande nu men fotleden höll!
-
Lilla S kan som sagt bli jäkligt bra för att vara fjärdsurf om det blir som i Fredags.
-
Härligt!
Fina bilder, vem plåtade?Har du ett nytt segel?
Lilla S kan som sagt bli jäkligt bra för att vara fjärdsurf om det blir som i Fredags.
-
Härligt!
Fina bilder, vem plåtade?
Har du ett nytt segel?
Garys bror Thomas.
Bytt ut de gamla vågseglen. -
Jäklar vad bra det var idag. Körde 5.8/106 fsw med ett stort smile. Kom ut lite sent pga omständigheter 🤪, men sjukt kul att få rejsa lite med Erik🙏 Och några andra som hade fullt tryck😁
-
Idag vad bästa dagen, hårdare, jämnare vind. Men ingen sol.
Mexi vann överlägset hela tiden…
-
Någon som är sugen på tidig surf imorgon bitti?
Sandarna -
Någon som är sugen på tidig surf imorgon bitti?
Sandarna
Efter regnet vid 11 ca. Kan bli lika bra som i Fredags.
-
Igen repris på fredagen imorse iaf.
6.5 och 105:an. Bitvis helt dött. Men jag tror byarna kan ge ett jäkla drag.58 minuter surf – 100% natur 😛
-
Nu fin 5.9 vid Lilla.
Blev inte så fint. Räckte till 30 min sedan punka.☹
Logga in för att svara.