Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik/Sandarna
-
Punka gäller inte foil😁
Blev en fin foil session med 5,2 innan det ökade och riggade om till 4,2, men han bara köra en repa innan det blev “punka” igen och sen ett par timmar konstant flygning med 5,2.
-
Punka gäller inte foil
Blev en fin foil session med 5,2 innan det ökade och riggade om till 4,2, men han bara köra en repa innan det blev “punka” igen och sen ett par timmar konstant flygning med 5,2.
Punkteringskyddad, känns bra. No more guppa!
-
Aj aj aj..
Min ena våt-sko måste ha hoppat ur bilen när jag åkte iväg från sandarna igår morse. Längst in till höger..
Ingen som sett den?
🙁 -
Jag kan kolla när det är ljust.
Tack Griffiths!
Jag åkte faktiskt dit och kollade – kanske vet du någon soptunna som den skulle kunna vara slängd i?Mats
-
Nej faktiskt inte. Men sånt brukar ligga kvar några dagar i alla fall. Jag fick tips om att den kanske låg vid busshållplatsen men jag hittar ingenting där heller.
-
Nej faktiskt inte. Men sånt brukar ligga kvar några dagar i alla fall. Jag fick tips om att den kanske låg vid busshållplatsen men jag hittar ingenting där heller.
Tack snälla. Jag får skylla mig själv. Men det är helskumt att den är borta. Ska skriva en thriller om det ”SANDARNAFÖRSVINNANDET”
😱😱🥶🥶😨 -
Heldag på bryggan i morrn?
Är det inte bättre på vattnet?😁
- Detta svar ändrades 3 år, 1 månad sedan av bjorkviksmannen.
- Detta svar ändrades 3 år, 1 månad sedan av bjorkviksmannen.
-
😂🤙
Heldag på bryggan i morrn?
Är inte bättre på vattnet?
-
Är den limegrön på insidan? Jag hittade en sko som hängde i en tall längs med vägen.
Tack snälla. Jag får skylla mig själv. Men det är helskumt att den är borta. Ska skriva en thriller om det ”SANDARNAFÖRSVINNANDET”
- Detta svar ändrades 3 år, 1 månad sedan av grrrr.
-
Är den limegrön på insidan? Jag hittade en sko som hängde i en tall längs med vägen.
Tack Griffiths 🥳🥳🥰🥰
-
Ha ha – just det. Just nu saknar jag en mastfot med ett mastfots-skydd på 🤪
Logga in för att svara.