Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik/Sandarna
-
Lite film från idag när gubbsen kör
-
Envisas med hålla liv i Björkvikstråden. Morgondagen ser ut att bjuda på Ost 9-15 och SOL! Stämmer detta sticker jag ut vid 10.30 ca.
-
Jag är med.
Där från kl.10. Hoppas det blir lika bra som i lördags då jag ej hade möjlighet att vara med./Claes
-
Jag hittade ett par neoprenhandskar på stranden i söndags, hör av er om ni saknar något!
-
Tänkte att jag möjligen, eventuellt och kanske kan få segla lite “pråm” vid bryggan i morgon e-m. Proggarna ligger på mellan 6 och 10. Vore trevligt med sällskap då min vanlige vapendragare Jiveman sitter fast i flytspackel och i vanlig ordning ser skeptiskt på proggen.😁
-
Tack Johan!
Flöt klart idag och fullt redo i morron vart vi än hamnar. Proggen hinner väl slå om till nord med stadiga 1-2 m/s…
Vi skickar info i morron vart det bär av om det bär av.Claes
-
Fint.
Det blir Björkviksbrygga med start på bistron 12,45 sen surf eller kanske mest bad.
Claes -
Hej Evert!
Det gick ej ens med den godaste viljan.
Jag, Olof o Johan tog en lunch i solen istället./Claes
-
Trist det inte blev något surf, men en lunch i solen på årets varmaste dag är inte fy skam! Själv har jag premiär-puttrat vid Fågelöudde idag. De med större segel fick dock segla en del. 🙂
-
Claes bangar idag, någon annan som funderar på att testa. Ute vid 12 ca.
-
Kan gå att köra vid Lilla S i morgon e-m om det blir 45° el mer. Om inte nära land så garanterat utanför Grönö.
Logga in för att svara.