Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björkvik/Sandarna
-
Det blev ju inget i Måndags men i morgon……Mellan S och S-V 9-14.
Hoppas på Lilla S.👍 -
I eftermiddag blir det Björkviksbrygga eller Sandarna.
Vi blir ett gäng. Ropar till senare./Claes
-
Lite videoreklam för att locka folk till Sandarna imorrn. Så här glassigt såg det ut förförra veckan när alla var på jobbet utom jag och @bjorkviksmannen 🙂
-
Lite videoreklam för att locka folk till Sandarna imorrn. Så här glassigt såg det ut förförra veckan när alla var på jobbet utom jag och @bjorkviksmannen 🙂
<iframe src=”https://www.youtube.com/embed/vYE7KktJOpc?feature=oembed&wmode=opaque&showinfo=0″ style=”border: none” allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen=”” name=”fitvid0″></iframe>Ha, ha! Värsta filmen! Ses vi morgon?
-
Hehe, jag får låna ut min kamera till dig nästa gång så jag kan studera teknik i lite mer detalj 🙂
Jag är tyvärr ute i skärgården så kommer försöka surfa på norra delen av mysingen imorrn och väja för färjor. -
Står lite i valet och kvalet var man ska köra idag, hur är det med Lilla Sand och parkering nu, nu är det väl en hel del badgäster antar jag?
-
Står lite i valet och kvalet var man ska köra idag, hur är det med Lilla Sand och parkering nu, nu är det väl en hel del badgäster antar jag?
Sandarnas P är enorm. Kostar 60 spänn för heldag. Vid bryggan är det gratis men färre P.
Börjar det blåsa blir badisarna sura och flyr.👍😃 Jag och Jiveman tänkte dra ut vid 14 ca.- Detta svar ändrades 6 år, 4 månader sedan av bjorkviksmannen.
-
Sandarnas P är enorm. Kostar 60 spänn för heldag. Vid bryggan är det gratis men färre P.
Börjar det blåsa blir badisarna sura och flyr.👍😃 Jag och Jiveman tänkte dra ut vid 14 ca.Ok, kanon, tack, ska se om det blir Björkvik kanske då eller något annat.
-
Björkvik blev riktigt bra till slut! Efter en del väntan kom vinden igång ordentligt, första vändan ut var 7.0 på gränsen sedan var det perfekt och efter ett tag var jag rejält överriggad och 5,5 borde ha funkat.
Logga in för att svara.