-
Björlanda?
Funderar på att sticka ut till Björlanda i morgon eller på Söndag. Söndag verkar mest lovande med NV 5-10 m/s ökande till 8-13 m/s. Någon annan som skall ut?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björlanda?
Funderar på att sticka ut till Björlanda i morgon eller på Söndag. Söndag verkar mest lovande med NV 5-10 m/s ökande till 8-13 m/s. Någon annan som skall ut?
ja jag kommer 12-13 tiden
Janne med 745:an
ps hade bra 7.6 segling i söndags i Hällsvik
Tjenare Janne! Har precis gått upp här(Lördag morgon)och kollat Reab det ser lite dåligt ut, tror det blir bättre imorgon…Vad tror du??
japp sön 12-13tiden i Björlanda.
jag hade med termos varmvatten och hällde i skorna fungerade perfekt!
frös inte bort fötterna en enda gång.
Janne
Jag och ev några till kommer om vindarna bär. Idag blev det ju inget men imorgon söndag kanske..
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Björlanda?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.