Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björlanda idag?

• Björlanda idag?

Publicerad av roding på 5 maj, 2009 vid 13:52

Tja,

Tänkte för första gången köra i björlanda idag. Att hitta dit kommer inte att vara några problem men jag undrar vart man skall parkera?
    Göra man det inne på båtområdet eller vid stora udds väg?
    Hade varit trevligt att veta det innan man åker dit!

Tack på förhand!

planing svarade 15 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • pss234

Medlem
    5 maj, 2009 vid 14:11

stora udds väg skulle jag satsa på

• roding

Medlem
    5 maj, 2009 vid 14:25

Men hur gör man sen då? Riggar upp där och seglar till leden? För man får ju inte segla inne i viken eller bär man alla grejer? E det långt att bära i så fall?

• adde

Medlem
    5 maj, 2009 vid 14:26

Jag tror man får segla i viken, men man får inte gå iland på öarna.

• roding

Medlem
    5 maj, 2009 vid 19:25

Då var första gången i Björlanda avklarad! Måste säga att det var häftig för min del att se alla andra vara ute och rippa hårt medans jag bara guppade runt som en vante utan att riktigt komma upp.
    Kände att jag aldrig hade varit ute i så starka vindar innan så jag hade lite svårt att kontrollera seglet men det är bara till att öva!

• stefan_gbg

Medlem
    6 maj, 2009 vid 11:35
    Roding;544537 wrote:
    Då var första gången i Björlanda avklarad! Måste säga att det var häftig för min del att se alla andra vara ute och rippa hårt medans jag bara guppade runt som en vante utan att riktigt komma upp.
    Kände att jag aldrig hade varit ute i så starka vindar innan så jag hade lite svårt att kontrollera seglet men det är bara till att öva!

Kul att se så många på vattnet igår. B-landa är lika fullt med surfare som på Ekmans tid igen.

• planing

Medlem
    6 maj, 2009 vid 16:12
    Roding;544537 wrote:

Kör i Fågelviken nästa gång så blir det surfa av ska du se!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björlanda idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.