Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björn på streamande TV på nätet…

• Björn på streamande TV på nätet…

Publicerad av voodoo på 17 oktober, 2002 vid 17:07

Fick följande mail och tänkte att några kanske är intresserade, dom sänder ALLA gånger på tyska? sänds även via parabol!

DUNKERBECK TO APPEAR ON NBC GIGA

Düsseldorf – Germany, October 17th 2002 — Björn Dunkerbeck (33) thirteen times Windsurf World Champion will be a guest on NBC Europe‚s broadcast of Giga.de on Friday October 18th starting at 15:15 through 17:00 (CET).

Over an almost two hour period, sports editors and hosts Gregor Teicher & Thomas Schanze will question Björn about the past world cup season, his speed sailing record attempt, as well as a horrific accident during a recent film shoot in Australia, which ended in a very close call.

Dunkerbeck will have in his bag a view clips from his up & coming „Search‰ movie as well as a number of breathtaking materials to show.

For viewers outside of Germany, the broadcast can be viewed via satellite via Eutelsat‚s HotBird 13º East (frequency 11.054,0 ˆ polarization horizontal ˆ SR 27,500 FEC 5/6)

and via a live webcast over two internet streams:

Highspeed Access http://giga.de/x-stream/streams/dsllive.html
    or Modem oder ISDN: http://giga.de/x-stream/streams/isdnlive.html

Visit: http://www.giga.de/home

anonym-anvandare svarade 22 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • feg

Medlem
    17 oktober, 2002 vid 17:47

Najs,
    såna här inlägg visar konfens kapacitet att sprida religionen och låta alla ta del av dessa få och välbehövda bönestunder… grin.gif

Tackar Voodoo
    (vi får alla hoppas att servrarna klarar lasten från alla intresserade)

/feg

• fjant

Medlem
    17 oktober, 2002 vid 17:59

Eeeyy, va faan, somliga jobbar ju vid den tiden!!!

• feg

Medlem
    17 oktober, 2002 vid 18:12

Jag trodde det var -“Fan, jag trodde de va “Eeeyy Moped”…”

vaffan, de e väl bara skolka?
    jag går hem ca: 14.30 i morrn, vore kul om man kunde köra en “capture” till HD på datorn men jag får det inte att funka… skit!

/feg

• ola_p

Medlem
    18 oktober, 2002 vid 13:20

Vad jag såg, så snakkade dom tyska en stund med dunken, sen blev det svart och var ngn annan skit istället… frown.gif

• feg

Medlem
    18 oktober, 2002 vid 14:18

det e nåt jävla MTV-inspirerat TYSK-program som sitter och klickar på olika prylar på nätet som de snackar om. Tävlingar och skit.
    Snack med Dunkerbeck kan man ju inte kalla det eftersom TYSK-typen sitter och snackar mest och Bjorn endast får svara kort, kort, kort. Varje gång Björn kommer i bild sitter tycken och säger en jävla massa skit om blablablablablabla varefter lite skit kan vara intressant.
    Trist att tyskar e så trista…

Jag kikar vidare ändå…

/feg (rädd att missa nåt kul…)

• feg

Medlem
    18 oktober, 2002 vid 14:58

Nu när skiten är över kan jag glädja alla som inte tittade.
    Det var bara Franz, Uli, Jürgen und so weiter som snackade massa skit. inga coola klipp (bara sånt från hans sida) inget nytt från Bjorn, inget, inget och inget… Och jag som pinade mine ohren mit den hesslichen sprache. mad.gif

SKIIIIIIIIIIIIIIT

/Feg

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 2002 vid 18:11

Voodoo, vad är det med dig? Har du bytt jobb eller varför ser vi inte dina radikala inlägg på konfen mer ofta? D

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björn på streamande TV på nätet…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.