Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bladder till North??
-
Bladder till North??
Publicerad av kitewille på 6 september, 2009 vid 14:53Någon som vet var man kan beställa bladder(den stora) till North??
ha de!anr svarade 15 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
-
Wallén sport syd om göteborg är jag nästan helt säker på att dem har.
-
100 spänn på att Skotten snart skriver en post där han påpekar att north går sönder så fort man nuddar dem 😀
-
jakobb;573721 wrote:100 spänn på att Skotten snart skriver en post där han påpekar att north går sönder så fort man nuddar dem 😀
Nä Nä, nu talar vi inte om Cabrina
-
dude, bummer you broke your north, but dont worry, you are not alone… speak to wahlens and if they cant get you a new bladder within 8 weeks I will fix it for you… ok.. 4 weeks.. I will give them the benifit of the doubt they can get one to you within a month…
100kr to the poser from höllviken…hehe
-
Dom gånger jag har behövt hjälp från Walléns har Annika varit superhjälpsam. Fick en ny LE bladder på 4dagar visserligen med DHL från Österike då deras ordinarie beställning just gått. Kostade ju lite mer men jag fick den så jag inte missade fredagen och igår. Jag tycker Wallens har fått lite oförtjänt dåligt rykte. Annika har även lånat mig spec verktyg för att klara mig ur knipa och snabbt få kiten i körbart skick, jag är mkt nöjd med servicen.
-
superlativo;573719 wrote:
Wille! Jag har köpt blader via denna länk. Funkar kanon. Fick en ny bladder i brevlådan på några dagar!
Logga in för att svara.