Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bladders igen

• Bladders igen

Publicerad av christianengorebro på 2 januari, 2007 vid 17:31

Varför ska det vara så svårt att få tag på bladders till en 16 Santa cruz? mailade Santa Cruz, dom ville ha 180dollar plus frakt:confused2: Kan jag ju lika väl köpa en ny kite. Kanske på tiden… Om nån har ngt billigare förslag så hör av er..Måste ha ny fort! åker ju till Fuerteventura/corralejo i slutet på Jan…maila christianeng@hotmail.com eller adda msn

eddie svarade 18 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • kasimir

Medlem
    2 januari, 2007 vid 17:57

http://airtimekite.com/
    Passar till alla märken bara att klistra på ventilerna där du vill ha dem.

• christianengorebro

Medlem
    2 januari, 2007 vid 18:06

Stort Tack!!!Har mailat dom och hoppas dom kan hjälpa till för en vättig slant..
    ingen i sverige som kör samma stil?kanske en affärsidé?

• kasimir

Medlem
    2 januari, 2007 vid 19:05

Tror Kiters skulle ta in sånna men deras onliebutik har ju inte varit aktiv på tusen år. Tänkte faktiskt ta in sånna får se vad de svarar.

• christianengorebro

Medlem
    3 januari, 2007 vid 02:09

hmm 85 dollar i bara frakt….nån som vet något annat ställe?

• fredde-k

Medlem
    3 januari, 2007 vid 09:44

Här är en sida jag hittade på hur du kan laga bladders själv(men det kanske inte hjälper dig), bra eller ej men jag fixade min med strykjärn och det håller kanon.

http://kitesurfingschool.org/bladderrepair.htm

• christianengorebro

Medlem
    3 januari, 2007 vid 16:02

Hehe har precis en sån maskin hemma faktiskt, då menar jag inte strykjärnet;)
    Har inge bra material att göra en ny, men ska leta efter det;) vore ju enklast, men skönast vore ju att köpa nya.

• kasimir

Medlem
    3 januari, 2007 vid 16:09

Hur fan motivera de att det skulle kosta 85$ att skicka? Skulle de skicka den från månen eller?

• christianengorebro

Medlem
    3 januari, 2007 vid 18:11

Jag vet i fan dom tog min adress nu, totalt för 5 bladders 170Usd plus frakten som han trodde låg på drygt 85Usd. Blir det så dyr frakt så beställer jag massor.
    Men måste säga att sidan e grymt bra, och snabb respons på Mail.

• christianengorebro

Medlem
    3 januari, 2007 vid 22:58

105 Usd för frakten….så totalt 275 Usd för Bladders.:blush:
    blir nog en ny kite istället och ingen Santa Cruz om det e så dyrt och svårt att få tag på reservdelar

• kasimir

Medlem
    3 januari, 2007 vid 23:04

Verkar ju helt galet det är ju mer än vad Hugge betalde per kite i frakt från Kina. Måste finnas nån i europa som säljer dem ska kolla lite så tappa inte hoppet än.

• kasimir

Medlem
    3 januari, 2007 vid 23:57

Här har du lite billigare än 105$ Har kollat Danmark också men de verkar inte ha nått. Kanske finns i Norge men att det skulle vara billigt är ju verklighetsfrämmande.
    http://www.airbossworld.co.uk/ustick.htm

• tille

Medlem
    4 januari, 2007 vid 09:15
  • christianengorebro

Medlem
    4 januari, 2007 vid 16:58

Tack grabbar att jag missade det på mitt googlande;) jag brukar ju annars vara bra på det. Betydligt billigare:grin:

• eddie

Medlem
    4 januari, 2007 vid 22:02

Jag har lite bladders till en Blacktip 12a o en 17…. Hur stor behöver du? Jag kunde mäta… Fixar du frankerat kuvert så skickar jag gratis.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bladders igen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.