• Publicerad av backe på 9 oktober, 2003 vid 04:50

Nu på höstsäsongen då det varit många långa åkdagar i småkalla förhållande har jag fått väldans ont i tassarna på ovansidan. Är det nån mer som råkat ut för det? Är det normalt eller är det bara fel på mig? Hur ska man bota sig?
    blush.gif

zoolander svarade 21 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • hengo

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 09:10

tjena.
    det har jag också fått när jag åkt riktigt länge utan skor. har som blivit lite blå men det försvinner så man kan åka nästa dag.
    kanske kan bero på stropparna? elle så är man bara klen! grin.gif

• brickan

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 10:08

Beror nog mest på stropparna och kylan.
    Om stropparna sitter lite tajt så förhindrar det ju blodflödet är det dessutom kallt blir det inte bättre.

• mazlow

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 14:07

Jag hade besvär på ovansidan när jag gick i och ur wakebindningarna, löste detta genom att raka fötterna. Inte en aning om det är samma problem som du beskriver men ändå…

• gugge

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 15:52

Jag hade samma problem med pungen mot kalsongerna. Löste jag också genom rakning.

Mer pungglans åt folket!

• backe

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 16:11

Nja… tror inte rakning hjälper, även om jag har rätt ludna fötter. Det är nån med senorna och det sitter i…
    Tror att det har nåt med min egenhet att knipa med tårna för att inte glida ur när jag gör crayzy moves.

• zoolander

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 16:45

jag brukar oxå raka mina fötter.. det är ju inte så jalla snyggt att ha håriga fotsulor.. så fjällorna får nu nöja sig med 3 dgrs skäggstubb under fötterna!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.