Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blåser det?? Panik!!

• dr-masse

Medlem
    11 maj, 2001 vid 13:01

Minsann! Ser Värtan härifrån, och det går lite vitt på vattnet…

Åk till Görväln eller Värtan så är det säkert folk där. Själv ska jag till IKEA :-(.

Vilken looooser jag är. (ända tills jag landar i Portugal om fyra veckor 🙂

Surfa På!

• dr-masse

Medlem
    11 maj, 2001 vid 13:15

Uppgifter från http://www.slb.mf.stockholm.se/slb/vader/fem_dagar.htm (väderstation på Söder):

Nu klockan 13-14
    Vindhastighet 7.4 m/s
    Vindriktning N

Ut å segla med er!

Surfa På!

• djn

Medlem
    11 maj, 2001 vid 14:34

Då är det ju din förtjänst att det blåser dr Masse! Skulle vi inte kunna lägga upp ett rullande schema där alla skenbokar var sitt IKEA-besök, bröllop, släktträff mm så har vi vind jämt, enl din tidigare vetenskapliga teori. Eller?
    /DJN

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2001 vid 11:29

Ja…jag åkte ju ut och stod och hängde. Det hade varit bra vind vid lunch och ett par timmar till…. Tyvärr jobbar man…illa illa…
    🙁

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2001 vid 20:45

Masse… vart i portugal ska du?
    jag ska ner till Tarifa om 4veckor… vi ska va där 2veckor o sen åka vidare till portugal! (vet ej var)

• dr-masse

Medlem
    14 maj, 2001 vid 06:24

Tackar ödmjukast! Dessutom så tog jag på grund av ett berg med IKEA-prylar inte med mig surfgrejorna till landet i helgen. Det skulle ju ändå inte blåsa… Tjena! Igår var utsikterna “svag sydvästlig vind” och vad blev det? Jo, nordost 8-10 sekundmeter…

Dock lyckades min närvaro på ostkusten inte locka fram vind till tävlingarna på Hönö, vilket jag beklagar. Måste helt enkelt ha berott på att jag lämnade grejorna hemma. För lite vind för Formula, då är det illa… 😉

Surfa På!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blåser det?? Panik!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.