Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Blåser det?? Panik!!
-
Blåser det?? Panik!!
Publicerad av anonym-anvandare på 11 maj, 2001 vid 12:47Hjhääääälp..
Det rör sig i träden! Blåser det i Sthlm? Görväln?? Är någon på G ut?dr-masse svarade 23 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Minsann! Ser Värtan härifrån, och det går lite vitt på vattnet…
Åk till Görväln eller Värtan så är det säkert folk där. Själv ska jag till IKEA :-(.
Vilken looooser jag är. (ända tills jag landar i Portugal om fyra veckor 🙂
Surfa På!
-
Uppgifter från http://www.slb.mf.stockholm.se/slb/vader/fem_dagar.htm (väderstation på Söder):
Nu klockan 13-14
Vindhastighet 7.4 m/s
Vindriktning NUt å segla med er!
Surfa På!
-
Då är det ju din förtjänst att det blåser dr Masse! Skulle vi inte kunna lägga upp ett rullande schema där alla skenbokar var sitt IKEA-besök, bröllop, släktträff mm så har vi vind jämt, enl din tidigare vetenskapliga teori. Eller?
/DJN -
Ja…jag åkte ju ut och stod och hängde. Det hade varit bra vind vid lunch och ett par timmar till…. Tyvärr jobbar man…illa illa…
🙁 -
Masse… vart i portugal ska du?
jag ska ner till Tarifa om 4veckor… vi ska va där 2veckor o sen åka vidare till portugal! (vet ej var) -
Tackar ödmjukast! Dessutom så tog jag på grund av ett berg med IKEA-prylar inte med mig surfgrejorna till landet i helgen. Det skulle ju ändå inte blåsa… Tjena! Igår var utsikterna “svag sydvästlig vind” och vad blev det? Jo, nordost 8-10 sekundmeter…
Dock lyckades min närvaro på ostkusten inte locka fram vind till tävlingarna på Hönö, vilket jag beklagar. Måste helt enkelt ha berott på att jag lämnade grejorna hemma. För lite vind för Formula, då är det illa… 😉
Surfa På!
Logga in för att svara.