Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing blåsigt…? läs här

• blåsigt…? läs här

Publicerad av aerial-arnie på 29 april, 2001 vid 16:57

årets största felbedömning. Sålde min vågis, körde tillsammans med S4 till ljunghusen. Hadde bara 7.0 o freestyle brädan (111 L) med mig, blåser det där jämmt 12 m/s. Efter 2 timmars helt överrigat kommer S19 förbi på en 4.7 Snakka om lite vind!!!. Tror mig, när vi körde ditt blåste det bara lite!! Jag, menar tar alltid allt med dig och sälj aldrig din vågis på en dag du tänker vindsurfa. Ändå var det skittkul!! Vi tackar för vinden och akta sjöbriser nu, när det kommer att blir soligt o varmt den närmaste veckan!

kapten-k svarade 24 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • kapten-k

Medlem
    29 april, 2001 vid 18:09

Tråkigt värre…… finns inget värre än att stå utan vågprylar…
    var det i dag? söndag?
    /S-144

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing blåsigt…? läs här

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.