Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Blåst på Köp & Sälj
-
Det är klart som fasen att man vet om att det är vatten i brädan om det är så dant att det droppar den! Jisses
-
Nu har jag inte läst ett poäng juridik och är därmed inte rätt person att ta upp det. Men ingen annan har ju nämnt det ännu.
Är det inte så att PUL träder i kraft när någon nämns vid namn på ett forum utan medgivande.rätta mig om jag har fel, det kan jag ta.
-
Ni har helt rätt..
Man får inte offentligt gå ut med vad någon heter eller vad deras person.nr eller adress är. Man får ej heller publicera bilder (där man kan se vem det är på bilden) utan medgivande från personen i fråga..Men i detta läge har ju MatsB själv valt att publicera sitt fulla namn för alla här att beskåda, det står ju i hanns profil..
Hadde han därimot valt att inte skrivit sitt verkliga namn i sin Profil så hadde det varit ett brott mot PUL att skriva vad han heter..
-
Vem fan bryr sig om PUL när han är så jävla FUL fisk och säljer dåliga grejor.
-
ju kul att det har blåst någonstans i alla fall HAHA!
… sjukt sugen på vind nu asså
-
haha, även denna nattsvarta tråd har sina tindrande stjärnor.
-
Ja det bästa med detta är ju att det är ett undantag. Bara ett namn att hålla reda på bland alla hundratals som säljer prylar på Surfzone. Kan inte finnas många annonsmarknader där man känner sig så trygg som här. TSSS
-
Tråkigt, Mats B känns som en man som inte bryr sig óm sina surfbröderr, man kan ju bara hoppas på att han kör på en sten i karlskrona skärgård och att brädan sjunker.
Konfen är ett riktigt bra forum, vi kan anonnsera gratis, man kan få bra råd via forumet, jag har själv köpt all min utrustning på Steffo, och har blivit väl bemöt av de man köpt av, tråkigt med Mats B att en som han ska få försöra för så många, på hans svar verkar han inte ångra att han så¨lt en skräpbräda till en medsurfare. Visst bussnies är bussnies men kom igen surfvärlden i sverige är liten, jag skulle inte vilja förstöra mitt rykte det sett som Mats B gjort, men som sagt, oärliga människor finns det gott om.
sov gott Mats B dom flesta vet ju numera vem du är med tanke på att din hemsida finns utlagd på konfen. -
*fniss*
Han har nog redan kört på ett antal stenar därav vattnet i brädan.
Har varit med on något liknande, blev dock bara halvlurad då jag visste att brädan jag köpte hade delaminerat mellan stropparna. Och jag pröjsade inte särskilt mycket för den, men lagningen hos cls fick jag betala desto mer för. Men den hade såklart tagit in vatten oxå. Så nu skulle jag inte köpa en beg.bräda utan att kolla den först om jag kan. Kan jag inte det skall måste man kunna lita helt på den man köper av vilket kan vara svårt. Segel är enklare då bilderna skvallrar mer om skicket på grejjerna.surt i vilket fall att bli lurad.
-
är det inte dax att herrarna reder ut? detta börjar bli lite löjligt!
Köp och sälj är kanon och brukar det inte vara en oskriven regel att om man köper varan osedd och det råkar bli så att man sedan är missnöjd eller tycker skicket inte stämmer med beskrivningen så skickar man tillbaka den?
Har iallafall fungerat så när jag köp och sålt grejor.
-
fan vad cp.. men om han har undanholligt infirmation om skador måste du väl endå få tillbaka dina pengar..
hoppas verkligen du får det
-
Ärligt talat, båda har gjort fel – eller hur?
Dessvärre tycker jag att de som lägger in mer eller mindre korkade inlägg som anonyma är större rövhål som inte ens står för sin egen åsikt.
Lägg ner nu.
-
För helvete använd inte detta forum att bedriva någon häxjakt utan låt snubbarna lösa problemet själva!
Mvh
Ola
S-46 -
Svar till:
För helvete använd inte detta forum att bedriva någon häxjakt utan låt snubbarna lösa problemet själva!
Mvh
Ola
S-46[/ QUOTE ]
Bra talat…. tycker det blev väldigt mycket ANONYMA användare i denna tråd också.
Logga in för att svara.