Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blåst på resan…

• Blåst på resan…

Publicerad av rosebuddy på 5 oktober, 2000 vid 15:12

HAde bestämt Kapstaden med en polare 3v i slutet av feb/början Mars. Tror ni inte min jätteballe till konsultchef har bokat in mig på ett projekt som peakar i februari och där projektdeltagare från konsultsidan fått nej från kunden på ansökan om ledighet för bröllopsresa. Hur kul e den då på en skala….
    Hur e mars i Capetown? På väg ner i vind? E de Maui som gäller i mars?
    Just nu kan jag inte hitta ord för min frustration över hur jävla livegen man e. Konsult = frihet? I helvete heller..
    FANFANFANFANFANFAN

voodoo svarade 24 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    5 oktober, 2000 vid 16:09

äru surfare eller är du en jävla kontorsnöööööörd!
    Det kryllar ju för faan av jobb i den upphåsade nya ekonomin. Sätt ett ultimatum, gå in till chefen och säg att du faktiskt är surfare (om du nu är det). Säg att det hänger på liv och död och fysisk ohälsa om du skall klara resten av året att dra in pengar till bolaget. Ge mig ledigt eller se mig gå min väg säger du. Kräv sedan löneförhöjning och ledigt vid vind över 8 m/s.
    Annars kommer ekorrhjulet att suga in dig allt hårdare och du blir slut.
    Gör nåt åt saken eller sluta gnäll din supersissy.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 05:05

Det är rätt, få ut dina aggresioner här på nätet så kan du fortsätta
    att vända dina papper och dra i dina spakar….

• rosebuddy

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 07:56

Tack skall ni ha, med de häftiga reaktionerna inser jag ju att det är fler än jag som har lätt ångest utan att göra nåt åt det. Hur skall jag annars tolka ert mogna ordval och ert analytiska ifrågasättande?

• voodoo

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 11:54

Förstår din frustration!! men tänk på att medelåldern på konfen är 15-16 år…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blåst på resan…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.