• pogdi

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 13:49

VI drar till gissleviken (just innan torhamn) om några min =) de andra är nog på torhamns udde.

0708933988

• skotten

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 19:07

dammit, I am gonna have to come over ther someday, get you all wasted and see where ya all ride.

• pogdi

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 19:16

ja gör det! grymt nice här synd bara man itne är så bra på att åka än =)

• matte_c

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 20:56

blev det bra körning eller? som vanligt ifrågasätter man meningen med att jobba när det blåser 9-10 sv ute på udden.

• olle-2

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 21:15

Ska du aldrig ha semester Matte? Men å andra sidan får du kita i många vackra solnedgångar:wink:

Tillbaks i skåne nu, tre av tre dagar kite, imorn blir det familjeutflykt och därmed lite vind….hoppas jag.

• nundy

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 22:43

Ah det var riktigt nice. Var lite byigt och skulle precis rigga ned till 10 när jag missade en landning och sträckte mig som satan i hamstring. Så då drog vi in till gissleviken för lite ojämn vind och good times med ett par locals. Gött! Synd du jobbade matte, tack för tipset per telefon 🙂
    Tony, du skulle diggat stället. De sålde dessutom glass i ett bås precis vid riggningsplatsen. + i kanten.

• skotten

Medlem
    2 augusti, 2007 vid 06:30

ahh sounds awesome, cant beat ice cream!. We will sort out a roadtrip this summer, Promise.

• panos

Medlem
    2 augusti, 2007 vid 07:57

Synd bara att jag inte hann komma i tid o knäppa ett par bilder 🙁
    Men får försöka komma så fort ni ska ut nästa gång.

Hur är det med sträckningen nundy?

/Panos the cameradude 😉
    0734029614

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.