Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blev det något åka av det i Lundåkra igår??

• annas

Medlem
    16 april, 2004 vid 08:07

Nä, det var ingen som ville följa med. Men jag drar gärna idag om det ser ok ut. Ring gärna när du börjar bli på g. Jobbar till 4 el?

• stellan

Medlem
    16 april, 2004 vid 09:37

till 15 idag ¨så jag skulle kunna vara i LÅkra vid 16 men vi får se hur vinden verkar…. avvaktar

• patrikol

Medlem
    16 april, 2004 vid 10:08

Härligt Stellan den sanna optimisten! wink.gif

• fredrik-no1

Medlem
    16 april, 2004 vid 10:21

Meeeeeeeen, kallt vatten, sol hela dagen och ostliga vindar brukar generera vind i Lundåkra. Jag kan eventuellt komma lite senare… typ vid 18… Kanske ingen kvar då… Kanske kasst men vind…

Hur som helst, om det skulle visa sig att det blåser lite mer i morgon så kan jag tænka mig att køra i LA.

/Freddan

• stellan

Medlem
    16 april, 2004 vid 12:57

Jag kommer att åka till Lundåkra i vilket fall som helst. Ska hjälpa min bror att slipa på båten om det inte är någon vind. Ring mig för liverapport: 0703-918844

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blev det något åka av det i Lundåkra igår??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.