Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Blev det något i Öregrund eller?

Taggad: 

• boman

Medlem
    20 juni, 2004 vid 18:20

Ja det blev det! race båda dagarna säger rycktena wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2004 vid 07:30

Inga resultat ?

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2004 vid 08:45

1. Robert Åberg ÖWC
    2. Jimmy Hellberg JBSS
    3. Jona Ljungström JBSS
    4. Marcus Richardson WWC
    5. Per Boström SSÅV

Fullständig resultatlista kommer upp på förbundets hemsida innom kort.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2004 vid 09:03

Det blev 8 race. 5 på lördagen och 3 på söndagen. Tävlingen bjöd på utmanande förhållanden där både seglingkunskaperna och den taktiska förmågan ställdes på prov. Vindarna varierade mellan 3-4 m/s till 8-10 m/s under de olika racen. Ett stor tack till arrangörerna för väl genomförd tävling.

• essfortiofemm

Medlem
    21 juni, 2004 vid 14:17

Faan att man skobbade!!! *skäms*

/SWE-45 Staffan… grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2004 vid 16:19

Finns hela resultatlistan någonstans?

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2004 vid 18:27

Ja skäms Staffan! 🙂
    /Peter

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juni, 2004 vid 11:36

jupp, jupp… hittade den precis på sbf:s hemsida! Och jag kom int ens sist smile.gif… fattar inte att det inte finns fler tjejer som kör formula…

//Sara

• swe-1

Medlem
    22 juni, 2004 vid 12:38

Nä det är synd att det ine är fler tjejer som tävlar, stor eloge till dig Sara och grymt bra seglat!!! Har du inte funderat på att segla i europa cuppen?

//JIMMY

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:51

men det är ju det jag gör… blush.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:52

Kan man inte få lite roliga historier och bilder å gotta sig i?

• anonym-anvandare

Medlem
    23 juni, 2004 vid 18:16

tack för det!! Du seglade rätt ok själv oxå smile.gif NJo… klart jag har funderat… och mitt mål är ju såklart att komma till europa cupen… så småningom… men jag måste nog träna lite till känns det som… Fast det är lite svårt att veta hur man ligger i förhållande till andra tjejer när man nästan aldrig har tävlat mot någon..

• swe-1

Medlem
    23 juni, 2004 vid 22:06

Tror du ligger ganska bra till i jämförelse med tjerna i EC.
    VM går i Polen i år vilket är nära och bra och då finns det alltid någon som man kan samåka med. Tycker helt klart att du ska va med på det, se det som ett träningsläger.
    Vill man utvecklas snabbt är tävling det klart snabbaste sättet att lära sig på, då ser man direkt vad man är bra och dålig på, sen är det bara hem å träna på de saker man var mindre bra på och efter ett par år kommer du piska skiten ur Dorota och co. smile.gif

//JIMMY

• mbjorke

Medlem
    1 juli, 2004 vid 09:02

Jag kan meddela att Sara bokade plats till VM i Polen igår innan anmälningstiden gick ut. Jävlar va häftigt.

/marcus
    FIN-420

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Blev det något i Öregrund eller?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.