Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Blev det något i Öregrund eller?
Taggad: racing
-
Blev det något i Öregrund eller?
Publicerad av anonym-anvandare på 20 juni, 2004 vid 16:40?????????????????????
mbjorke svarade 20 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
1. Robert Åberg ÖWC
2. Jimmy Hellberg JBSS
3. Jona Ljungström JBSS
4. Marcus Richardson WWC
5. Per Boström SSÅVFullständig resultatlista kommer upp på förbundets hemsida innom kort.
-
Det blev 8 race. 5 på lördagen och 3 på söndagen. Tävlingen bjöd på utmanande förhållanden där både seglingkunskaperna och den taktiska förmågan ställdes på prov. Vindarna varierade mellan 3-4 m/s till 8-10 m/s under de olika racen. Ett stor tack till arrangörerna för väl genomförd tävling.
-
jupp, jupp… hittade den precis på sbf:s hemsida! Och jag kom int ens sist … fattar inte att det inte finns fler tjejer som kör formula…
//Sara
-
Nä det är synd att det ine är fler tjejer som tävlar, stor eloge till dig Sara och grymt bra seglat!!! Har du inte funderat på att segla i europa cuppen?
//JIMMY
-
Kan man inte få lite roliga historier och bilder å gotta sig i?
/SWE-45 Staffan…
-
tack för det!! Du seglade rätt ok själv oxå NJo… klart jag har funderat… och mitt mål är ju såklart att komma till europa cupen… så småningom… men jag måste nog träna lite till känns det som… Fast det är lite svårt att veta hur man ligger i förhållande till andra tjejer när man nästan aldrig har tävlat mot någon..
-
Tror du ligger ganska bra till i jämförelse med tjerna i EC.
VM går i Polen i år vilket är nära och bra och då finns det alltid någon som man kan samåka med. Tycker helt klart att du ska va med på det, se det som ett träningsläger.
Vill man utvecklas snabbt är tävling det klart snabbaste sättet att lära sig på, då ser man direkt vad man är bra och dålig på, sen är det bara hem å träna på de saker man var mindre bra på och efter ett par år kommer du piska skiten ur Dorota och co.//JIMMY
-
Jag kan meddela att Sara bokade plats till VM i Polen igår innan anmälningstiden gick ut. Jävlar va häftigt.
/marcus
FIN-420
Logga in för att svara.