Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blev kick off på egen hand idag…

• Blev kick off på egen hand idag…

Publicerad av ziik på 11 maj, 2008 vid 18:25

Det ryktas att det var trevligt i Habo i helgen.
    Hade inte tid att fara dit, men klämde in en egen liten kickoff idag.

Ganska trevligt

//Joel

ziik svarade 16 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • vicky

Medlem
    11 maj, 2008 vid 18:30

Trevligt, vart håller du hus?

• tobas

Medlem
    11 maj, 2008 vid 20:40

Vars var det där då Joel. Är det hemma på slätta ella?
    Fick själv min första vända på böljan för säsongen och döm om min förvåning, men det blev i Shorty.
    Ser ut som det var tryck på sjön och att du fick litta höjd med din nya leksaker from the dark side 😉

Må väl / Tobas

• kalina

Medlem
    11 maj, 2008 vid 20:56

Fan vad sweet det där såg ut. Om jag kanske gissar rätt så är det mullsjön 😉
    Ha det! // Kalina

• ziik

Medlem
    16 maj, 2008 vid 11:47

Jo, det var förvånansvärt bra tryck med tanke på hur platt vattnet var.

12an blev för mycket. Så jag fick in å byta till 10an.
    10an var riktigt sweet! lite samma upplevelse som första testet med syn12 i vintras.

på tal om det, har du fått åka nått med din 8a Tobas? Skulle vilja ha en sån jag å!

Mullsjön ja, the place to be 😉 Var ganska crowded i helgen – var en kille till på vattnet! Hoppas på att få åka lite nu i helgen med, men chanserna är väl ganska små här på slätta som du säger…

//Joel

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blev kick off på egen hand idag…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.